قدس آنلاین-شهرکرد- هومن نجاتی: برای پیشبرد اهداف و مقابله با هجمه فرهنگی و بمباران تبلیغاتی علیه نظام، نهاد نمایندگی رهبری و معاونت فرهنگی دانشگاه ها باید با هم همدل و هم زبان باشند.

نشست شورای مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه ۶ کشور

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  نشست شورای مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه 6 کشور با حضور حجت الاسلام حمزه مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهرکرد، دکتر کریمی معاون فرهنگی- اجتماعی دانشگاه و مدیران  فرهنگی– اجتماعی منطقه 6 کشور در دانشگاه شهرکرد برگزار شد .

 دکتر کریمی در افتتاحیه این نشست با خوش آمدگوی به مدیران فرهنگی منطقه 6 کشور و خانواده آنها از همکاری مدیران فرهنگی که یکی از چرخه های اصلی دانشگاه ها می باشند، تقدیر و تشکر و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

 حجت الاسلام حمزه در افتتاحیه این از تعامل و همکاری بین نهاد رهبری و معاونت فرهنگی ابراز خرسندی کرد و گفت کار فرهنگی یک کار دیر بازده است و ممکن است نتیجه کار فرهنگی چند سال بعد دیده شود.

 مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه خاطرنشان کرد: برای پیشبرد اهداف و مقابله با هجمه فرهنگی و بمباران تبلیغاتی علیه نظام، نهاد نمایندگی رهبری  و معاونت فرهنگی دانشگاه ها باید با هم همدل و هم زبان باشند و با شناخت دانشجویان وبهره گیری از اطلاعات موجود می توانیم برنامه های راهبردی تری در سطح دانشگاه ها اجرا کنیم.

 گفتنی است این نشست شامل کارگاه آموزشی با موضوعات خانواده سالم، بحث و تبادل نظر پیرامون برگزاری برنامه های مشترک در سطح دانشگاه های منطقه، بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های استقبال از دانشجویان جدیدالورود و همچنین ویژه برنامه محرم و صفردر دانشگاه ها، بحث و تبادل نظر پیرامون برگزاری برنامه ها در راستای تحقق  شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل همراه بود.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.