قدس آنلاین - کرمان : علیرضا رزم حسینی صبح دوشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان، گام دوم مثلث توسعه منطقه پنج(زرند و کوهبنان) که به مناسبت هفته دولت در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد، افزود:پروژه های اقتصاد مقاومتی هیچ منافاتی با طرح های مثلث توسعه اقتصادی نخواهد داشت و کارهای قبل به روال خود انجام می شود.

یکی از سیاست های اصلی اقتصاد مقاومتی، مردمی کردن اقتصاد است

استاندار کرمان با تاکید براینکه پروژه های اقتصاد مقاومتی هیچ منافاتی با طرح های مثلث توسعه اقتصادی ندارند، گفت: : تا پایان امسال باید اقدام عملیاتی و کارنامه خوبی در راستای مردمی کردن اقتصاد انجام شود.

وی  یادآور شد: براساس تجربه استان طی سه سال گذشته بر دنبال کردن مردمی کردن اقتصاد، این نوع سبک کار در اقتصاد مقاومتی در استان مورد تایید ستاد فرماندهی کشور قرار گرفت.
استاندار کرمان مسئولیت دادن به شرکت های توسعه گرا را، در راستای توسعه استان دانست و خاطر نشان کرد: این الگو که از روز نخست از شهرستان قلعه گنج آغاز شد، در سراسر استان در حال تکثیر و تسریع است.
رزم حسینی با تاکید براینکه امروز این حرکت جهادی در استان کرمان در حال استمرار است، گفت: پروژه های اقتصاد مقاومتی هیچ منافاتی با طرح های مثلث توسعه اقتصادی نخواهد داشت و کارهای قبل به روال خود انجام می شود.

وی افزود: مدیران مناطق هشتگانه اقتصادی استان، در جهت شناسایی ظرفیت های منطقه و توانمند کردن مردم هستند و انتظار می رود ظرفیت ها توسط همکاری شرکت، منابع بانکی و کمک دولت تبدیل به ثروت شوند.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه فرمانداران در راستای انجام امور محوله با مدیران اقتصادی همکاری می کنند، یادآور شد: یکی از اولین پیشنهادات در منطقه پنج (زرند و کوهبنان) این بود که دوخت لباس های مورد نیاز شرکت میدکو در همین منطقه انجام شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.