قدس آنلاین-شهرکرد، مجید غلامی ارجنکی؛ منافقین کوردل بخاطر مقام حاضر شدند هر کاری بکنند چون اخلاص، اخلاق نداشتند و به همین علت امثال شهیدان رجایی و باهنر را به شهادت رساندند.

شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولتمردان شایسته و مکتبی

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، در مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور با عنوان«شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولتمردان شایسته و مکتبی» در سالن اجتماعات غدیر شهرکرد برگزار شد با قدردانی از برگزاری مراسم بزرگداشت این شهدای والامقام گفت: اینگونه مجالس مصداق آیات قرآن کریم است آنجا که می‌فرماید بهشت دنیا، جلسات مؤمنین است، یکی دیگر از علل تشکیل این مراسم بزرگداشت، ارزش والای شهید و شهادت است که در مکتب ما اهمیت بسیاری دارد و در واقع این جلسه، جلسه شهداء است

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا اکرمی با اشاره به جایگاه والای قرآن کریم گفت:  قرآن آئینه تک تک حوادث دنیاست، ریشه بسیاری از حوادثی که در تاریخ رخ داده و یا رخ خواهد داد در آن آمده است.

وی افزود: منافقین کوردل بخاطر مقام حاضر شدند هر کاری بکنند چون اخلاص، اخلاق نداشتند و به همین علت امثال شهیدان رجایی و باهنر را به شهادت رساندند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکرمی در بخش بعدی سخنانش شهیدان رجایی و باهنر را مصداق خدمتگزاران واقعی انقلاب‌اسلامی دانست و تصریح کرد: این دو شهید بزرگوار، در مقابل خواسته‌های نابجا و ناحق منافقین تسلیم نشدند و همین علت، علت شهادتشان بود.

سخنران مراسم بزرگداشت هشتم شهریور شهرکرد هفته دولت  را فرصت مناسبی برای بررسی و ارزیابی کارنامه سی و هشت ساله خدمتگزاران مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: باید خودمان، خودمان را نقد و محاسبه و ارزیابی کنیم که در طول مدت فعالیت خود چه خدمت‌هایی کرده‌ایم و این مهم استکه بفهمیم اگر جایی خطایی کرده‌ایم جبران کنیم.

اکرمی در بخش پایانی سخنانش به فرموده مقام معظم رهبری، ما در هفته دولت می‌توانیم یک کارنامه بلند از کارهای انجام شده ارائه دهیم و در نظر داشته‌باشیم که یک لیست بلند از کارهای انجام نشده نیز داریم و باید در نظر داشته باشیم که جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم همه مشکلات، کارنامه پرافتخاری نیز دارد

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: باید وحدت داشته‌باشیم، معیار و محور را رهبری و قانون قرار دهیم، تجربه نشان داده هروقت با هم حرکت کنیم موفق خواهیم بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین اکرمی افزود:در مذاکرات قدرت منطق ایران بر منطق قدرت 1+5 غالب شد و در مسئله برجام ما تابع رهبری هستیم که فرمودند ما برجام را نقض نمی کنیم ولی اگر شما پاره کردید و طرف مقابل بد عهدی کرد،  ما آن آتش می زنیم.

وی اظهار کرد: ملاک و معیار شناسایی افراد اعتقاد به انقلاب‌اسلامی، جمهوری‌اسلامی، قانون اساسی، ولایت فقیه و مردم است و این پنج مورد مهم‌ترین شاخصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.