منابع امنیتی از حمله پنج عامل انتحاری به مراسم عروسی در عین التمر در غرب کربلا خبر دادند.

حمله انتحاری به مراسم عروسی در غرب کربلا + ۱۹ کشته

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، «محفوظ التمیمی» عضو شورای استان کربلا، اعلام کرد: پنج عامل انتحاری اواخر شب گذشته با بستن کمربند انفجاری به مراسم عروسی در حی الحسین در عین التمر در 120 کیلومتری غرب کربلا حمله کردند و دو نفر از آنها خودشان را منفجر کردند.

التمیمی تاکید کرد: نیروهای امنیتی با این اقدام مقابله کردند و افراد انتحاری را کشتند. در نتیجه این اقدام انتحاری ۱۹ نفر کشته و ۲۹نفر زخمی شدند.

التمیمی افزود: این نیروها در این منطقه مستقر شدند و تدابیر شدید امنیتی را برای جلوگیری از هرگونه اقدام اعمال کردند.

در همین حال، فرماندهی الفرات الاوسط گفت: یکی از این افراد انتحاری با در دست داشتن بمب دستی و شلیک کورکورانه گلوله، خود را منفجر کرد.

وی افزود: تدابیر شدید امنیتی با نظارت مستقیم فرماندهی عملیات و استانداری کربلا انجام می گیرد و درحال حاضر بر این منطقه مسلط شدند.

عناصر گروهک تروریستی داعش تلاش می کنند تا باایجاد نقض امنیتی در اطراف استان کربلا به جبران خسارت های وارده به این گروه تروریستی در مناطق آزاد شده به دست نیروهای امنیتی و بسیج مردمی عراق بپردازند.

این در حالی است که این که نصیف الخطابی رییس شورای استانی کربلا این خبر را تکذیب و جنگ عین التمر را درگیری دو قبیله با همدیگر اعلام و تاکید کرد نیروهای نظامی بر منطقه تسلط دارند و هیچ عمل تروریستی از سوی داعش در این منطقه رخ نداده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.