۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
کد خبر: 417773

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان مازندران گفت: تا ۱۵ روز دیگر یعنی تا پایان شهریورماه کلیه فعالیت‌های درمانی بسیج جامعه پزشکی در استان مازندران را پشتیبانی می‌کنیم.

اعزام ۸ تیم درمانی  به مناطق محروم

به گزارش قدس آنلاین، سید نصرالدین قاضی‌زاده، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان مازندران در گفت‌‎وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی درباره برپایی اردوهای جهادی این سازمان گفت: طبق دستورالعمل‌های موجود مقرر شده تا پایان تابستان نیروهای تخصصی و درمانی بسیجی را به شکل یک روزه با تیم اردوهای جهادی که عازم مناطق محروم می‌شوند، همراه کنیم.

وی ادامه داد: دو روز گذشته اعضای تخصصی بسیج جامعه پزشکی با تیم‌های اردوی جهادی در دو روستای مال خاصت و قلعه سر همراه شدند و در رشته‌های تخصصی اطفال، دندانپزشک‌، داخلی، قلب، پزشک عمومی همراه با دارو به مردم خدمت رسانی کردند.


مسئول بسیج جامعه پزشکی استان مازندران گفت: تیم‌های تخصصی و درمانی ما در دو روستای ارم در نکا و بلاقوز در چهاردانگه ساری به بررسی وضعیت می‌پردازند تا مشخص شود به چه تخصص‌هایی در آن محدوده نیاز است و به این شکل در روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته خدمات به آنان ارائه داده شود.


وی با اشاره به اینکه تا پایان شهریور ماه ۸ تیم دیگر را به مناطق محروم اعزام خواهیم کرد، تاکید کرد: تا ۱۵ روز دیگر یعنی تا پایان شهریورماه کلیه فعالیت‌های درمانی بسیج جامعه پزشکی در استان مازندران را پشتیبانی می‌کنیم و اعزام تابستانی تمامی گروه‌های جهادی سپاه استانی به مناطق محروم و کم برخوردار در این مدت انجام خواهد شد.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.