قدس آنلاین-شهرکرد- هومن نجاتی: اين پروژه ها داراي حدود ۱۳ كيلومتر خط تغذيه ،۴۲ كيلومتر شبكه و ۱۱۵۰ ا نشعاب مي باشند و در مجموع يك ايستگاه CGSو سه ايستگاه TBS را شامل مي گردند .

بهره برداري از شبكه هاي گاز  ۱۷ روستاي شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختياري

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد ،همزمان با ششمين روز از هفته دولت از  گازرساني به 17  روستاي عزت آباد ،دورك قنبري ،شكر آبادو...از بخش ميانكوه  دهستان شليل و همچنين روستاهاي ده كهنه هلو سعد ،تولدان عليا و سفلي و...از بخش ميانكوه  دهستان ميانكوه،  از توابع شهرستان اردل استان چهارمحال و بختياري بهره برداري شد  .

استاندار چهارمحال و بختياري در آيين افتتاحيه اين طرحها با اشاره به اقدامات بسيار ارزنده دولت تدبير و اميد در عرصه هاي مختلف گفت : در  راستاي محروميت زدايي و ايجاد عدالت اجتماعي ،دولت طي سه سال گذشته در امر  گازرساني در استان هزينه اي معادل حدود 117 ميليارد تومان  را در كارنامه خود ثبت كرده است.

قاسم سلیمانی دشتکی طرحهاي گازرساني به اين منطقه را كه هزينه اي معادل 61000 ميليون  ريال در برداشته است را در راستاي خدمت رساني به مناطق كمتر توسعه يافته  دانست واز زحمات سيامك حيدري  مديرعامل شركت گاز استان و همكارانشان بخاطر تلاش شبانه روزي آنها در امر گازرساني به مناطق صعب العبور استان ، تقدير به عمل آورد .

درادامه اين مراسم سيامك حيدري مدير عامل شركت گاز استان درمراسم افتتاحيه از خدمت رساني به مردم ،خصوصا در مناطق محروم به عنوان يك فرصت ارزشمند ياد كرد و گفت : اين پروژه ها كه عمليات اجرايي آنها در سالهاي 92 و 93 آغاز شده و هم اكنون مورد بهره برداري قرار گرفته اند ،هزينه اي معادل 61000 ميليون ريال را در برداشته  و حدودا تعداد 1570 خانوار را تحت پوشش قرار خواهند داد .

مديرعامل شركت گاز استان افزود: اين پروژه ها داراي حدود 13 كيلومتر خط تغذيه ،42 كيلومتر شبكه و 1150 ا نشعاب  مي باشند و در مجموع يك ايستگاه CGSو سه ايستگاه TBS را شامل مي گردند .

وي با اذعان به اينكه تعداد 38 شهر از مجموع 40 شهر و تعداد 420 روستا از 752 روستاي استان گازدار مي باشند، گازرساني به دو شهر بازفت و دوآب صمصامي و برخي از مناطق روستايي آن را با توجه به كوهستاني ،صعب العبور و جنگلي بودن منطقه،از سخت ترين پروژه هاي شركت گاز استان دانست و گفت :  در راستاي تحقق برنامه هاي اقتصاد مقاومتي و ايجاد عدالت اجتماعي از موانع عبور خواهيم كرد و با نگاه  به اينكه گاز محور توسعه است در راستاي خدمت رساني به مردم در امر گازرساني از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.