قدس آنلاین -زاهدان - صادق کیخا : مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت : میادین و فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان بنام شهدا نامگذاری می شود .

نامگذاری میادین و فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان بنام شهدا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: میادین و فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان بنام شهداء نامگذاری می‌شود.

عباس پالاش اظهار داشت: با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهداء 60 فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان به نام شهدا مزین شده است. وی با اشاره به اینکه 28 مدرسه شاهد در استان داریم، افزود: تعداد 1500 دانش آموز شاهد در مدارس استان تحصیل می‌کنند که از نظر علمی نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارند. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان تصریح کرد: وجود 21 حسینیه بنام شهداء از جمله پتانسیل‌های ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در استان است و در طول سال 50 برنامه مذهبی و فرهنگی در این حسینیه‌ها برگزار می‌گردد. وی گفت: در سیستان و بلوچستان 23 میدان بنام شهداء نامگذاری گردیده است و 41 تابلو از تمثال شهدا در سطح شهر نصب گردید تا فضای شهری مزین به عطر و بوی شهداء باشد. پالاش با اشاره به اینکه تا کنون 764 برنامه فرهنگی و مذهبی در گلزارهای شهدای استان برگزارشده، افزود: همه نهادها باید به شیوه‌ای برنامه‌ریزی کنند که راه شهدا و فداکاریهای آنها به فراموشی سپرده نشود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.