سید جواد حسینی که تا پیش از این مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بود، به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی منصوب شد.

 «حسینی» از آموزش و پرورش به معاونت سیاسی استانداری رفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ضمن تایید این خبر اظهار کرد: طی حکمی، سید جواد حسینی که تا پیش از این مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بود، به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی منصوب شد.

امیرپورمهدی درباره زمان برگزاری مراسم تودیع و معارفه گفت: هنوز تاریخ دقیقا برای برگزاری این مراسم مشخص نشده اما زمان دقیق آن به زودی مشخص می شود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: سید محسن صادقی معاون پیشین سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی احتمالا در دفتر ریاست جمهوری مشغول به کار خواهد شد.

سید جواد حسینی، فرمانداری مشهد طی سال های ۸۲ تا ۸۴، مدیر کلی اجتماعی و انتخابات استانداری خراسان طی سال های ۸۰ تا ۸۲ و نمایندگی مردم سبزوار در شورای اسلامی شهر سبزوار را در کارنامه خود دارد.

طی چند روز اخیر، سخنانی مبنی بر تغییر معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در زمان نزدیک به انتخابات و انتصاب مدیر کل آموزش و پرورش استان به این سمت مطرح شده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.