قدس آنلاین: معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی از اختصاص ۵۶۰ میلیون ریال برای ایجاد و گسترش مهد کودک در مناطق محرم استان خبر داد.

اختصاص ۵۶۰ میلیون ریال برای ایجاد مهد کودک در مناطق محروم

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، اسماعیل قربانی گفت:سال گذشته ٢٢۴مهدکودک شهری و روستایی با ۴٧۴مربی به هفت هزار و ٣٢۶کودک آموزش های لازم ارایه دادند.

وی با اشاره به توجه ویژه بهزیستی استان به مناطق محروم گفت:مناطق محروم و حاشیه نشین به دلیل شرایط و موقعیت ها بیشتر تحت تاثیر انواع آسیب های اجتماعی قرار می گیرند که یک آسیب به تنهایی معضلات و آسیب های دیگری به همراه دارد.

وی افزود: این میزان اعتباربه یک مهدکودک در شهرستان فاروج، دو مهد در شیروان، سه مهد درجاجرم، یک مهد در راز، پنج مهد در مانه، یک مهد در گرمه و ١٠مهد در بجنورد اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد:همچنین به منظور رفع دغدغه خانواده ها این سازمان حمایتی و تخصصی طرح پرداخت بخشی از شهریه کودکان خانواده های سه دهک پایین درآمدی را اجرا می کند.

قربانی گفت:سال گذشته دو میلیارد و ٣۶٨میلیون ریال با هدف کمک به خانواده های نیازمند متقاضی دریافت خدمات مهدکودک که قادر به پرداخت شهریه نیستند پرداخت شد.

گفتنی است: سال گذشته هزار و  513 کودک از خدمات مهدکودک های شهرستانهای بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه، جاجرم، گرمه، فاروج و راز بهره مند شدند.

انتهای خبر/.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.