قدس آنلاین - یزد : معاون گردشگری میراث فرهنگی استان یزد گفت : سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری یزد در هفته دولت فعالیت خود را آغاز کردند

آغاز به کار سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سیدمصطفی فاطمی با بیان این خبراظهارداشت : با آغاز به کار دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری گنبدآبی، آفتاب نقره ای و دیدنی های کویر ایران، تعداد دفاتر موجود در استان یزد به 69 واحد می رسد.

وی با اشاره به ضرورت فراهم نمودن زیرساخت های گردشگری در استان افزود: یزد هم اکنون به عنوان سه شهر برتر کشور در گردشگری شناخته می شود، بنابراین باید تمام امکانات و زیرساخت های لازم جهت رفاه حال گردشگران فراهم گردد که دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعال و هتل ها از جمله زیرساخت های لازم و مهم در این عرصه به حساب می آیند.

وی با بیان این نکته که مهمترین کار دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برآورد تقاضا یا ایجاد تقاضای مثبت نسبت به جاذبه های گردشگری و به نوعی پیش بینی انگیزه های مردم برای مسافرت می باشد خاطرنشان ساخت: این موسسات با برگزاری تورهای گردشگری، در اختیار قرار دادن راهنما، تهیه بلیط و ... تأمین رفاه مسافران در سفر به یک شهر را بر عهده دارند تا گردشگر به راحتی و بدون اتلاف وقت بتواند از امکانات گردشگری آن منطقه استفاده نماید.

این مقام مسئول تصریح کرد: با بالابردن سطح کیفیت خدمات سفر، ارائه بسته های جدید گردشگری و نظارت دقیق بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، گردشگران و مسافران خاطره ای خوب از سفر به شهر و دیارمان با خود به یادگار می برند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.