۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
کد خبر: 418469

قدس آنلاین- یزد: پليس فتاي استان فردي را که براي خريد بازي "کلش" دست به سرقت اينترنتي از حساب پدرش زده بود شناسايي و دستگير کرد.

سرقت فرزند از پدر براي بازي "کلش"

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، رئيس پليس فتا استان با بیان این خبراظهارداشت : چندي پيش بود که فردي با دست داشتن مرجوعه قضائي به اين پليس مراجعه و از برداشت مبلغ 60 ميليون ريال از حساب کارت بانکي اش طرح شکايت کرد.

سرگرد "مرتضي ابوطالبي افزود: کارآگاهان پليس فتا با اخذ پرينت از حساب شاکي، متوجه شدند که اين مبلغ در طول مدت يک سال و توسط دو نفر از حساب وي برداشته شده است.

ابوطالبي ضمن اشاره به کار فني و اطلاعاتي ماموران پليس فتا گفت: با تلاش ماموران پليس، صاحبان خطي که از اين حساب برداشت کرده بودند شناسايي، دستگير و به اداره پليس منتقل شدند.

وي تصریح کرد: متهم رديف اول که بيشترين برداشت را از اين حساب کرده بود فرزند شاکي و دومين نفر هم دوست فرزند وي بود.

رئيس پليس فتا استان يزد در ادامه افزود: فرزند شاکي به برداشت اين مبلغ از حساب پدرش به صورت مخفيانه در مدت يکسال براي خريد بازي "کلش" اعتراف کرد.

سرگرد ابوطالبي خاطرنشان ساخت : دومين متهم که دوست فرزند شاکي بود در خصوص اين برداشت ها به افسر پرونده گفت: "چند باري براي خريد اين بازي پول لازم داشتم که دوستم اين کار را براي من انجام داد و از حساب پدرش براي من خريد کرد و من شماره کارت و رمز دوم کارت را حفظ کردم و چند بار ديگر نيز خودم خريد اينترنتي انجام دادم."

رئيس پليس فتا استان يزد با بيان اينکه پرونده مربوط به برداشت غيرمجاز 60 ميليون ريالي به مراجع قضائي ارسال شد خاطرنشان کرد: شهروندان نسبت به حفظ و نگهداري کارت بانکي و همچنين رمز دوم کارت هاي عابربانک خود دقت لازم را داشته باشند تا مورد سوء استفاده قرار نگيرند.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.