قدس آنلاین- یزد : درهفتۀ دولت و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ۲۹ پروژۀ عمرانی و توسعه‌ای شهرستان مهریز به بهره‌برداری رسید

۲۹پروژۀ عمرانی و توسعه‌ای شهرستان مهریز به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سیدعلی عزالدینی» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری، «حجت‌السلام والمسلمین علی برهان» امام جمعۀ مهریز، «سیدمحمد رستگاری» فرماندار مهریز و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پس از حضور در گلزار شهدای روستای عصمت آباد مهریز و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این روستا 29 پروژۀ عمرانی و توسعه‌ای را در شهرستان مهریز افتتاح کردند.
بهره‌برداری از سالن ورزشی شهید حسین قهاری سعید روستای عصمت‌آباد با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال و پروژه افزایش ظرفیت و توسعۀ پست ۶۳.۲۰ کیلوولت مهریز با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال از پروژه‌های افتتاح شدۀ شهرستان مهریز در هفتۀ دولت بود.
همچنین با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و فرماندار مهریز، پروژۀ تکمیل مخزن آب شرب شهرک موحدین و سیستم گندزدایی نوین مخازن آب آشامیدنی، کارخانه قند مهریز، گازرسانی به چند دهستان مهریز و افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی در شهرک باهنر این شهرستان افتتاح شد.
گفتنی است این 29 پروژه با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال از محل بودجه های دولتی و تسهیلات استانی در شهرستان مهریز به بهره‌برداری رسیده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.