۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
کد خبر: 418477

قدس آنلاین- یزد : رئيس پليس آگاهي استان از شناسايي و دستگيري دو سارق حرفه اي شهر يزد و اعتراف متهمان به ۵۰ فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصي خبر داد.

سارقان با ۵۰ فقره سرقت روانه زندان شدند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرهنگ "حسين رضايي" گفت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد در سطح شهر يزد بررسي موضوع در دستور کار ماموران دايره چهارم اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس تحقيقات گسترده اي را در اين زمينه آغاز کرده تا اينکه متوجه شدند دو نفر قصد فروش مقاديري اموال مسروقه را به يک مالخر دارند.

رضايي با اشاره به هماهنگي قضائي، ادامه داد: کارآگاهان پليس با حضور در محل موردنظر دو متهم را هنگامي که قصد فروش اين اموال را داشتند دستگير و به اداره پليس منتقل کردند.

رئيس پليس آگاهي استان يزد گفت: متهمان در بازجويي هاي فني و پليسي، لب به اعتراف گشوده و پرده از راز 50 فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصي در سطح شهر يزد برداشتند.

سرهنگ رضايي با بيان اينکه مالباختگان اين پرونده شناسايي و متهمان نيز با دستور مقام قضائي روانه زندان شدند، توصيه کرد: مغازه داران حتما پس از قفل شيشه هاي سکوريت مغازه از درب هاي فلزي نيز استفاده کرده تا مجرمان در رسيدن به اهداف شومشان ناکام بمانند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.