۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 4299

ماجرای مورد اشاره مایلی‌کهن به فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال و پگاه گیلان بازمی‌گردد که پگاه بعد از پیروزی یک بر صفر در بازی رفت، در بازی برگشت با 3 گل مغلوب حریف شد. بازیکن مورد اشاره مایلی‌کهن هم کسی جز ابراهیم تقی‌پور مدافع سابق فوتبال ایران نیست.

منظور مایلی کهن؛ قلعه نویی ، تقی پور بود!

به گزارش قدس آنلاین مایلی‌کهن در جدیدترین حرف‌هایش ادعا کرد تیمی وجود دارد که بعد از نتیجه نگرفتن در بازی فینال جام حذفی با رشوه دادن به یکی از بازیکنان در بازی برگشت به نتیجه رسید. به عقیده او کلید این تقلب بازیکنی است که در ازای انجام این مأموریت فصل بعد سر از همان قهرمان جام حذفی درآورد.این یک افشاگری کاملا روشن و واضح است که بدون هیچ تردیدی متوجه یکی از دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران است که البته مایلی‌کهن مدیرفنی آن نیست!
ماجرای مورد اشاره مایلی‌کهن به فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال و پگاه گیلان بازمی‌گردد که پگاه بعد از پیروزی یک بر صفر در بازی رفت، در بازی برگشت را با 3 گل مغلوب حریف شد. بازیکن مورد اشاره مایلی‌کهن هم کسی جز ابراهیم تقی‌پور مدافع سابق فوتبال ایران نیست. بازیکنی که فصل بعد از پگاه به استقلال رفت.

مایلی‌کهن هم که این‌بار هم برای مصونیت از اتفاقات بعدی نام هیچ کس را به زبان نیاورد این حرف‌ها را پیش از این در دوره دعوای شدیدش با امیر قلعه‌نویی به زبان آورده بود. اما پیگیری خاصی در این زمینه انجام نگرفت. با توجه به اینکه این موضوع نه یک اتهام ساده که حقیقتی است درباره تمامیت و کلیت فوتبال ایران سازمان لیگ و کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال باید در این زمینه وارد عمل شده و به اثبات صدق یا کذب بودن اظهارات مدیرفنی پرسپولیس بپردازد.
در هر صورت با این اظهار نظر که جنبه کاملا حقوقی هم دارد چاره‌ای جز این نیست که سازمان لیگ به عنوان مدعی عموم مدیرفنی پرسپولیس را برای توضیحات فرابخواند و البته اگر مایلی‌کهن قادر به اثبات گفته‌های خود شود باید تصمیمات بسیار مهمی گرفت اما در غیر اینصورت ... خدا می‌داند و خبرنگاران که مصونیت مایلی‌کهن در فوتبال ایران ادامه خواهد داشت چیزی که او به واسطه آن همواره با وجود همه ناکامی‌ها صاحب شغل و اعتبار بوده است.


 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.