قدس آنلاین-سیامک محسنی:وزارت امور خارجه روسیه گفته ممکن است که برخی از تحریمهای آمریکا علیه ایران به دلیل ماهیت فرامرزی خود سبب بروز "عواقب جدی" در روابط میان مسکو و واشنگتن بشود.

هشدار  شدید  روسیه در مورد افزایش  تحریم‌ها علیه ایران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در مصاحبه با خبرگزاری اینترفاکس گفته است که دولت روسیه انتظار دارد شرکتهای روسی که تابع قوانین کنترل صادرات آن کشور و همچنین محدودیتهای اعمال شده توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد هستند، قربانی قوانین محدود کننده تجارت آمریکایی نشوند.
آلکساندر لوکاشویچ گفته که انتظار دارد دولت آمریکا از قوانین فرامرزی برای برخورد با شرکتهای روسی استفاده نکند "در غیر این صورت، عواقب جدی برای روابط روسیه و آمریکا بوجود خواهد آمد."
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفته است که "فشار بیش از حد بر ایران هیچ فایده ای ندارد و تنها وضعیت برنامه هسته ای آن کشور را به بن بست می کشاند."
او گفت که برای روسیه غیر قابل قبول است که تحریمهای آمریکا به حدی گسترش پیدا کند که شامل اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر کشورها نیز بشود.
گفتنی است ایران همواره گفته است که برنامه تحقیقات هسته ای اش صلح آمیز است و در جهت تولید برق و تامین نیازهای کشور برای رادیو ایزوتوپهای دارویی انجام می شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن ازقلعه گنج IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
    0 0
    روسا مرام دارن مث عرباي خود فروخته نيستن