پیشنهاد سردبیر

پایگاه خبری تحلیلی قدس انلاین - سعید کوشافر: بازهم شنبه شد و خبرهایی از سراسر جهان که برای شما اماده کرده ایم , خبرهایی که خواندن ان درصبح شنبه عطش خبری شما را سیراب خواهد کرد , بخوانید و لذت ببرید.

از "گزارش ناامید کننده به خاتمی" و "جریمه شدن سردار احمدی مقدم" تا"رسوایی اخلاقی سخنران سرشناس" و "شباهت احمدی نژاد با کلینتون"

***پیشنهاد بی بی سی برای ایران
بی بی سی با بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی ایران،و در راستای اهداف خصمانه خود با القای اینکه تحریم های جدید اوضاع را ملتهب می کند به راهکارهایی برای رفع این مشکلات و جلوگیری از پیامدهای اجتماعی آن اشاره کرد .
بازسازی مدیریت اقتصادی، عدم برخورد سیاسی با مسائل اقتصادی، رفع تنش ومذاکره با آمریکا، پذیرش تفاهمات بین المللی و برگزاری انتخابات آزاد با حضور ناظران، نسخه جدید بی بی سی برای رفع مشکلات ایران است.
بی بی سی که همواره هدایتگر فتنه گران بوده مشکلات اقتصادی را به حصر سران فتنه مرتبط دانسته و مدعی شده است قسمتی دیگر از مشکلات اقتصادی ایران را به خاطر حصر سران جنبش سبز و آزاد نکردن زندانیان سیاسی است.این رسانه وابسته به سرویس Mi6 بدون توجه به تحریم های یک جانبه ای که غرب علیه ملت ایران وضع نموده برای حل مشکلات اقتصادی اخرین نسخه خود را پیچیده و ادعا می کند در صورت آزادی و شکستن حصر اینها(فتنه گران) اوضاع در ایران بهتر خواهد شد و فضای بازتری ایجاد خواهد شد تا مشکلات اقتصادی رفع شود.!

***شباهت اظهارات احمدی نژاد و کلینتون
حاج سعید حدادیان در پاسخ به سوال یکی از حاضرین پیرامون اظهارات رئیس جمهور در مورد نشریه خاتون و بی اشکال بودن محتوای این نشریه گفت: نظر آقای احمدی نژاد پیرامون اینکه نشریه موهن خاتون را مجله بدی ندانسته و اعلام کرده اند در حوزه فرهنگی عقاید متفاوتی مطرح است ، شباهت بسیاری به نظر هیلاری کلینتون در مورد فیلم توهین به پیامبر اکرم (ص) دارد . چرا که وزیر امور خارجه امریکا در واکنش به این فیلم موهن، آنرا آزادی بیان دانسته و اظهار عقیده قشری خاص بیان کرده بود .
حدادیان در ادامه با اشاره به اینکه اگر مطالب این ویژه نامه وابسته به روزنامه دولت مشکل دار نبوده و برخورد صورت گرفته با آن درست نبوده پس هر اظهار نظری در مورد هر مسئله ای را می توان اینگونه تفسیر کرد که عقاید شخصی بوده است!

*** حیوانات جنگلی درصدای امریکا!
ماجرای کلاه برداری جدید" رضا پهلوی" از سر ضد انقلاب های خارج نشین ، با ورود جریانی به نام طرفداران منشور رنگین کمان یا منشور 91 وارد فاز مضحکی می شود که جنجال جدیدی را در بین این جماعت فرصت طلب ایجاد کرده است.
"رضا پهلوی" که به تعبیر"سعید سکویی" از طرفدران پر و پا قرص سلطنت طلب یک نوع مواد مخدر نامیده می شود که دیگران را معتاد خود کرده اما درمانشان نمی کند، چندی است با پیگیری یک پروژه جدید قصد قدرت نمایی بر دیگر افراد اپوزیسیون دارد که با مقاومت و رویگردانی آنان مواجه شده است.
از سویی دیگر "امیر فخرآور" که از هر فرصتی برای امتیاز گرفتن و مطرح شدن استفاده می کند ، در حالی که تا قبل از آن بارها به همراه خواهرش "مه لقا فخرآور " با فحاشی به پهلوی ها آنان را خائن معرفی می کرد این بار تصمیم گرفته با نزدیک شدن به این خانواده ثروتمند شده از پولهای مردم ایران کیسه ای نیز برای خود بدوزد.
در همین راستا "امیر فخرآور " در پست جدید وبلاگش با حمله به "سیامک دهقان پور" مجری برنامه افق صدای امریکا وی را عامل اصلی اخراج "کامبیز حسینی" مجری مساله دار برنامه پارازیت و " جمشید چالنگی " از تهیه کنندگان قدیمی برنامه تفسیر خبر صدای امریکا معرفی می کند.
وی با حمله به صدای امریکا دست اندارکاران آن را حیوانات جنگلی می نامد که بی شرمانه برای موازی سازی با منشور دار و دسته پهلوی توطئه و تلاش می کنید.!

*** خیانت نتیجه سریال های شبکه جم
شبکه جم به دنبال آسیب رساندن و عادی سازی مسائلی مثل خیانت و جدایی در میان خانواده های ایرانی می باشد و شاهد این مدعا سریال هایی است که این شبکه پخش می شود.
این شبکه با پخش سریالی که در آن زن خانواده به همسرش خیانت می کند، پس از لو رفتن خیانتش به همسرش می گوید :«تو نباید مرا تحقیر کنی و ما می توانیم از هم جدا شویم و ما باید سال های زیادی را زندگی کنیم پس ما می توانیم از هم جدا شویم.»
در ادامه این سریال مرد خانواده با خواندن اشعاری مبنی بر اینکه که همسرش حق این کار را داشته است از همسرش جدا می شود و این همان ترویج بی غیرتی میان خانواده های ایرانی است که شبکه جم و دیگر شبکه های فارسی زبان خارجی آن را دنبال می کنند.
این اولین سریال و اولین برنامه ای نیست که شبکه جم پخش کرده و در آن بنیاد خانواده ایرانی را هدف قرار داده است و آخرین نیز نخواهد بود اما نکته قابل تامل برای خانواده های ایرانی این است که باید هوشیار باشند و بدانند که با دیدن این گونه سریال ها به مرور قبح خیانت و بی غیرتی نزد آنها ریخته می شود و دیگر خیانت عمل ناهنجار و غیر شرعی محسوب نمی شود.
***عکسی کاملا متفاوت از احمد توکلی

***زنی که زنده زنده دفن شد
یک زن چینی که در نزدیکی یک پروژه ساختمانی زندگی می کرد در حالی که نمی خواست اجازه کار به کارگران بدهد با عاقبت تلخی روبرو شد.
این زن چینی بعد از دعوایی که با یک کارگر داشت به داخل چاله سیمانی می رود که قرار است پر شود اما کارگر بدون توجه به او سیمان ها را روی او میریزد و او را زنده زنده دفن کرد.
نکته جالب این است که اطرافیان و مردمی که در آنجا بودند بدون هیچ اخطاری تنها نظاره گر این واقعه تلخ بودند و کارگر نیز در ارامش کامل به پر کردن چاله سیمان ادامه داد بعد از یک ساعت پلیس می رسد اما کار خاصی را نمی توانست برای زن بیچاره انجام دهد.

***برهنه شدن استاد آمریکایی در کلاس درس!
استاد دانشگاه میشیگان آمریکا از فرط عصبانیت از دست دانشجویان کنترل خود را از دست داده و ضمن درآوردن تمامی لباس‌هایشان در جلوی دانشجویان، شروع به فریاد زدن کرد.
در پی این اتفاق تمامی دانشجویان از ترس کلاس را ترک کردند. بعد از مطلع شدن پلیس، این استاد دانشگاه دستگیر شد و اکنون در بازداشت به سر می‌برد.
 پایگاه خبری ABC اعلام کرد در این حادثه کسی صدمه ندیده است با این حال پلیس اجازه آزادی به این استاد را نمی‌دهد.
در چند روز گذشته چندین دانشجو با قرار دادن عکس‌های این رویداد در شبکه‌های اجتماعی باعث جلب توجه بیشتر به این رویداد شد.

***ماجرای میهمانی پیمان معادی و فرهادی
اصغر فرهادی در حاشیه جشنواره زوریخ، درپاسخ به سوالی درباره انتخاب پیمان معادی به عنوان بازیگر گفت: "او همسایه من بود و مرا به یک میهمانی در منزلش دعوت کرد. بعد از آن میهمانی به او گفتم که من داستانی خواهم نوشت و مطمئن هستم که تو در آن بازی خواهی کرد. شروع همکاری ما فیلم "درباره الی" بود که این تجربه خوب به فیلم "جدایی نادر از سیمین" منجر شد. بازی او کاملا واقعی است و در صورتی که شما زبان فارسی را بدانید بیشتر متوجه این موضوع خواهید شد."

*** دروغ بزرگ یک کارشناس
درنگاه وهابیت هر تهمتی به شیعه جایز است از جمله این تهمت ها ادعای ملا زاده مجری شبکه وصال فارسی ست .
وی در برنامه ای زنده با ادعای اینکه دروغ در مذهب شیعه عبادت به حساب می آید، افزود: 90 درصد دروغ جهان به دست شیعه منتشر می شود.
لازم به ذکر است دروغ در بین همه مذاهب اسلامی جزء گناهان کبیره به حساب می آید و در بین شیعه نیز اجماع بر حرمت و گناه کبیره بودن دروغ می باشد.
برای نمونه امام خمینی در کتاب تحریر الوسیله چهل گناه را از کبائر می دانند که از جمله این گناهان دروغ را بر می شمارند.
حال باید از این کارشناس! که خود دروغگوی بزرگی است پرسید از کجا و بر اساس کدام مدرک و دلیل چنین نسبت ناروایی را به شیعه می دهید.

*** خوک های آدم خوار
هفته گذشته تری وانس گارنر، کشاورز هفتاد ساله که برای دادن خوراک به محوطه نگهداری خوک ها رفته بود، دیگر بازنگشت و بعدا، یکی از خویشاوندان آقای گارنر دندان مصنوعی و چند قطعه بدن او را در این محوطه پیدا کرد.
ماموران پلیس گفته اند احتمال دارد این مزرعه دار آمریکایی هنگام غذا دادن به خوک ها به دلیل سکته یا عارضه دیگری، بیهوش و سپس خوراک خوک ها شده باشد.

*** آتش زدن 500 مغازه در بازار 1000 ساله!
الوطن در شماره روز گذشته خود گزارشی تحت عنوان "تروریست‌ها تاریخ حلب را آتش زدند" نوشت: در جریان آتش‌سوزی بازار تاریخی شهر حلب، بخش‌های زیادی از بازار قدیمی و مسقف حلب با 14 کیلومتر طول در آتش سوخت.
این بازار به دلیل برخورداری از تاریخ یک‌هزار ساله در سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی ملل متحد موسوم به «یونسکو» به عنوان یکی از آثار تاریخی جهان در سال 1986 میلادی به ثبت رسید.

 بر اساس اعلام برخی منابع، تروریست‌های مسلح از روز جمعه اقدام به ایجاد آتش سوزی در این بازار کرده و با توجه به استقرار تک تیراندازهای مسلح بر پشت‌بام ساختمان‌های اطراف بازار و احتمال هدف قرار گرفتن آتش‌نشانان امکان اطفاء حریق وجود نداشت.
این روزنامه تاکید می‌کند: هنگام آتش‌سوزی افراد مسلح به مغازه‌داران اجازه تخلیه کالاهای خود را ندادند و هرگونه اقدام آنها در این ارتباط با شلیک تک تیراندازان مواجه می‌شد.

***دختری که بینی او را کنده بودند قبل و بعد از جراحی
دختر افغانی که به خاطر تلاش برای فرار از سوء استفاده ازواج اجباری توسط شوهرش شکنجه شده بود…
حتی زمانی جلد دل‌خراش مجله تایم را پوشش داده بود, اکنون سعی در فراموش کردن تجارب تلخ گذشته و شروع زندگی جدید را دارد!
عایشه که در آن زمان 18 ساله بود و حتی سواد خواندن و نوشتن زبان مادری خود یعنی پشتو را نداشت ،چرا که در زمان طالبان زنان حق تحصیل نداشتند اکنون تحت عمل جراحی قرار گرفته و مشغول به تحصیل شده است. گرچه هنوز زخم‌های روانی از آن زمان هنوز برای او التیام نیافته است.

 


*** گوشت انسان در این قصابی
سایت دیلی میل در خبری نوشت: زمانی که به این فروشگاه وارد می شوید می توانید بگوئید: من یک دست کامل انسان می خواهم!
فروشگاهی در شهر اسمیسفیلد با ارائه گوشتی همانند بدن انسان به دنبال جذب مشتری افتاده است، البته نگران نباشید چرا که تصاویر موجود طراحی هایی است که خود این فروشگاه با استفاده از گوشت حیوانات دیگر ساخته است.
حضور در فروشگاه و برخورد قصاب آن شما را به یاد فیلم شیطان می اندازد و محیطی که در آن به وجود آورده اند بسیار رعب آور می باشد.

***شایعه امریکا وانگلیس علیه محمد علی کشاورز
محمد علی کشاورز گفت :منتشر کنندگان خبر خروج من از ایران دست در دست سازمان جاسوسی آمریکا و سازمان امنیت ملی انگلیس دارند.
مگر من توانایی رها کردن مملکت خود و رفتن به کشورهای بیگانه را مثل دیگران دارم من با زاده شدن در ایران با مردم ایران زندگی کرده ام.
وی ادامه داد: مردم ایران مرا در کارهایم همواره تشویق کرده اند من کجای دنیا چنین مردمانی به این خوبی را خواهم یافت فیس بوک و منتشر کنندگان این خبر به طور حتم با سازمان جاسوسی آمریکا و اینتلی جنت سرویس انگلیس همکاری دارند و باید از دست آن ها شکایت کنم.

 

***جریمه سردار احمدی مقدم بخاطر سرعت زیاد درجاده قم
سردار احمدی مقدم گفت: در طول خدمتم تنها یک بار آن هم در مسیر اصفهان به قم در سال 82 جریمه شده‌ام.
وی علت جریمه را اینگونه بیان کرد: علت جریمه به خاطر سبقت غیر مجاز بود و آن هم به دلیل اصرار والدین برای سرعت زیاد و سبقت از دیگران صورت گرفت و از آن به بعد دیگر جریمه‌ای نشده‌ام.
سردار احمدی مقدم تعویض و تغییرات در سیستم نیروی انتظامی را رد کرد و شایعات جایگزینی سردار ساجدی نیا با سردار مومنی را کذب خواند ولی تمایل خود را به تغییرات و جایگزینی نیروهای جوان در عوض نیروهای کهنه‌کار اعلام کرد و این امر را موجب پیشرفت وطراوت در نیروی انتظامی دانست

 ***غفلت در صدا و سیما
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) از رئیس رسانه ملی برای حضور در این دانشگاه دعوت نمود.
علی فروغی اصل مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) ، با توجه به رصد و تحلیل های انجام شده در واحد فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام بسیاری از تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به سیاست گذاری های صدا و سیما مدت هاست که مورد غفلت واقع شده است، به همین منظور دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام برای گوشزد کردن این محورها اقدام به دعوت رئیس رسانه ملی نمودند تا پاسخگوی سؤالات دانشجویان باشند.

*** پیرزن کشتی دزد!!
"الیسون" ولان 51 ساله که حال عادی نداشت پس از ربودن یک کشتی تفریحی با گنجایش 100 نفر در منطقه دون انگلیس، سبب شد ده‌ها پلیس دریایی او را تعقیب کرده و در نهایت پس از برخورد کشتی سرقت شده با چند قایق او را دستگیر کنند.
به گفته ماموران؛ این زن پس از ربودن کشتی در حالی که با صدای بلند فریاد می‌زده که من یک دزد دریایی هستم توجه رهگذران را به خود جلب و پلیس را وارد ماجرا کرده است.
خانم ولان اعتراف کرده از دو روز قبل مصرف الکل و مواد مخدر را شروع کرده بوده و شب حادثه دیگر هیچ کنترلی روی خودش نداشته است.پلیس می‌گوید حدود 120 روز زندان در انتظار این زن که خانواده‌ای هم ندارد، خواهد بود.

*** شوخی نابجا میان پدر و پسر!
شبکه سی ان ان در گزارشی آورد:این مرد به پلیس محلی ایالت "کانتیکت" گفت: متوجه حضور یک نوجوان در نزدیکی خانه همسایه شدم. او ماسکی بر صورت زده بود و به نظر قصد داشت به منظور سرقت وارد خانه آنان شود.
او همچنین گفت: به هیچ وجه تصور نمی‌کردم پسر 15 ساله‌ام پشت آن ماسک باشد به همین دلیل به سمت او رفتم اما پسرم که تنها قصد اذیت کردن مرا داشت به حالتی تهدیدآمیز به طرف من آمد و همین موقع بود که گلوله‌ای به سمت او شلیک کردم.
بنابر اعلام پلیس ایالت کانتیکت این مرد پس از شلیک گلوله به سمت پسرش ماسک را از صورت او برداشت و متوجه واقعیت شد.
پلیس با اعلام اینکه این پسر در دم جان باخت، تصریح‌کرد: بررسی جزئیات این حادثه ادامه دارد اما تاکنون اتهامی به این مرد وارد نشده‌ است.

*** گزارش ناامید کننده موسوی لاری به خاتمی
شنیده شده پس از آن که سید محمد خاتمی موسوی لاری را مامور رایزنی با استانداران دولت اصلاحات جهت بررسی شرایط حضور در چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا کرده، وی در گزارشی خطاب به سید محمد خاتمی از عدم هماهنگی میان استانداران و بی رغبتی برای ورود فعالانه در ستادها سخن به میان آورده است.
موسوی لاری همچنین گفته است، استانداران در جلسات خود از فعال نبودن بدنه اجتماعی اصلاحات سخن به میان آورده و می گویند امکان رای آوری ما بسیار سخت است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرده که بخشی از استانداران دولت اصلاحات بیشتر حرف های سبزها را می زنند.
سید محمد خاتمی نیز در جلسه ای با اشاره به گزارش موسوی لاری تصریح کرده که وی زمینه حضور اصلاح طلبان را در انتخابات شوراها مساعد نمی داند.

وی همچنین با حیاتی خواندن انتخابات شوراها بر تمرکز جدی و تلاش بیشتر موسوی لاری برای هماهنگ ساختن انتخابات شوراها تاکید کرده است.

***رسوایی اخلاقی سخنران سرشناس عرب
انتشار گسترده عکس «عمرو خالد» سخنران سرشناس امور دینی مصری در فضای مجازی در حالی که با دختران بی حجاب بازی می کند، موج گسترده ای از انتقادات را متوجه او کرده است.
روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در 30 آوریل سال 2006 میلادی از عمرو خالد، به عنوان محبوب‌ترین و تأثیرگذارترین سخنران تلویزیونی مسلمان در جهان یاد کرده‌است و به‌تازگی به عنوان سیزدهمین شخصیت تأثیرگذار دنیا از سوی مجله تایم و ششمین روشنفکر تأثیرگذار دنیا توسط مجله پروسپکت معرفی شده‌است. برنامه‌های تلویزیونی او در دنیای عرب بسیار محبوب بوده و او را به عنوان فردی طرفدار اسلامی میانه‌رو و دارای سعه صدر می‌شناسند.
در روز 30 می ‌2004 میلادی، بریتیش ساندی‌تایمز گزارش داد که دولت انگلیس از عمرو خالد درخواست نمود تا به عنوان مشاور در امور مربوط به مسلمانان با دولت این کشور همکاری کند. این موضوع باعث شد تا به اعتبار عمروخالد در میان مسلمانان لطمه وارد شود.

*** نوری زاده اعتراف کرد
نوری‌زاده در اظهار‌نظری جدید گفت که امروز مردم به تلویزیون‌های سیاسی اپوزیسیون با دیده بی‌اعتنایی نگاه می‌کنند و بیشتر برنامه‌های سرگرمی و فیلم سینمایی را می‌بینند.
علیرضا نوری‌زاده در گفت‌وگویی با شبکه «رها» که مراحل پخش آزمایشی خود را طی می‌نماید به تشریح نقاط ضعف تلویزیون‌های سیاسی ضد‌انقلاب پرداخت. نوری‌زاده ضمن بیان تاریخچه‌ای از شبکه‌های‌ ماهواره‌ای اپوزیسیون گفت: متاسفانه تعدد تلویزیون‌های ‌ماهواره‌ای اپوزیسیون به جای گفت‌وگو برای آزادی ایران، فضا را طوری کردند که مردم فکر می‌کنند کسی قصد دارد کلاه سرشان بگذارد».

***کشف کباب 2000 ساله
یک تکه گوشت کباب شده 2000 ساله در مقبره‌ای در چین پیدا شد.
یک تیم از باستان‌شناسان بین‌المللی در جریان کاوش‌های خود در یک محوطه تاریخی در استان «شانکسی» در شمال غربی چین موفق به کشف یک تکه گوشت کباب شده 2000 ساله شدند.
به گزارش برناما، باستان‌شناسان در جریان کاوش‌های خود در مقبره‌ای 2000 ساله موفق به کشف ماده‌ای سیاه‌رنگ زغال مانند شدند که طبق بررسی‌های اولیه آنها تکه‌ای گوشت کباب شده گاو است.
در سال‌های گذشته نیز ده‌ها اثر تاریخی شامل ظروف سفالی منقوش، سلاح و زیورآلات سنگی در این مقبره کشف شده بود و پروژه‌ی کاوش برای کشف دیگر آثار تاریخی نیز همچنان ادامه دارد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.