رییس فدراسیون بوکس ایران با اشاره به اینکه متولیان ورزش کشور ( کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان) باید همسو ویکدل باشند، گفت: فعالیت فدراسیون بوکس ازصندوق عقب یک ماشین شروع شد و اکنون به یک جایگاه بین المللی رسیده است.

ناطق نوری :از صندوق‌عقب ماشین به‌ اینجا رسیدیم

به گزارش قدس آنلاین ،ˈاحمد ناطق نوریˈ که حدود 24 سال است سکان هدایت بوکس ایران را برعهده داردو به خوبی با مشکلات ورزش ایران آشناست، به ایرنا افزود: اختلاف سلیقه بین مسوولان همواره وجود داشته و نمی توان آنرا انکار کرد. اما بین مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مشکلی وجود نداشته وهدف هر دو ارگان رساندن ورزش ایران به سر منزل مقصود است و نباید برخی ها به این مسایل دامن بزنند.

وی ادامه داد: این مساله در ادوار گذشته نیز به وضوح دیده شده است و هم اکنون تعامل خوبی بین اعضای این دو نهاد وجود دارد.

رییس فدراسیون بوکس گفت : حتی در جلسه استیضاح وزیر ورزش و جوانان ، رییس کمیته ملی المپیک حضور داشت و پس از اینکه ˈمحمد عباسیˈ ابقا شد همه ما خوشحال شدیم.

ناطق نوری بااشاره به اینکه برای جلوگیری ازاستیضاح وزیرورزش وجوانان باتعدادی ازنمایندگان مجلس شواری اسلامی صحبت کرده است، اظهارداشت: به دوستان اعلام کردم که به جای وارد کردن ورزش به مشکلات و حاشیه های بیشتر به فکر متوقف کردن بالارفتن قیمت ارز و مشکلات معیشتی مردم باشند.

وی عنوان کرد: ورزش باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. زمانی که ورزش حامی می خواهد به آن توجه نمی شود. ولی در این برهه از زمان که آرامش لازم دارد نمایندگان مجلس دلسوز آن شده اند.

ناطق نوری خاطرنشان کرد: اگر نمایندگان مجلس می خواهند ورزش را یاری دهند، فکری به حال بودجه آن کنند چرا که امروزه از نظر مالی در شرایط نامناسبی قرار دارد و مدیری که پول ندارد چگونه از وی پاسخ می خواهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوره آینده نیز برای حضور در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نامزد خواهد شد،گفت: باید انتخابات برگزار شود و ببنیم مسوولان آن می خواهند در سمت های خود باقی بمانند یانه؟. من عاشق ورزش هستم و در این سال ها هرکاری که توانسته ام را برای موفقیت ورزش ایران و بوکس انجام داده ام.

ناطق نوری درخصوص تعلیق برخی فدراسیون های ورزشی اظهارداشت:ورزش درجهان به صورت مردمی اداره می شود، اما در ایران دولت دخالت دارد، باید اساسنامه را تغییر داده و آنرا در اختیار ارگان های بین المللی قرار دهیم تا مشکلاتی که برای برخی فدراسیون ها ایجاد شده از بین برود.

وی درخصوص فعالیت 24 ساله خود در فدراسیون بوکس اظهار داشت: زمانی که آمدم، فدراسیون بوکس یک کیف در صندوق عقب ماشین بود،اما حالا به یکی از بزرگترین فدراسیون های ورزشی کشور تبدیل شده است.

رییس فدراسیون بوکس گفت: بسیاری از مشکلات ایت رشته ورزشی را شخصا برطرف کردم و از مسوولان ورزشی کمک نگرفتم و گمان می برم دینم را به ان ادا کرده ام.

وی درخصوص جوانگرایی در فدراسیون بوکس گفت: این جوانگرایی را درکادر فنی تیم ملی آغاز کرده و در بخش های دیگر ادامه می دهیم.ˈحسین نهرودیˈ سرمربی باتجربه تیم ملی از این پس به عنوان رییس کمیته مربیان به آموزش می پردازد و مربیان جوان به تیم ملی وارد می شوند.

ناطق نوری افزود: نهرودی مربیگری را زیرنظرˈآسه بالˈکه ازبهترین مربیان جهان است آموخته و باید تجربیاتش را در اختیار دیگران بگذارد.

رییس فدراسیون بوکس بااشاره به اینکه برای تیم ملی بزرگسالان به دنبال یک مربی مطرح خارجی است عنوان کرد: درکنار این مربی چند جوان ایرانی حضور خواهند داشت تا به دانش خود اضافه کنند.

وی درخصوص سابقه اختلاف مربیان ایرانی با خارجی ها گفت: متاسفانه این مساله وجود داشته و هرمربی نامداری که آوردیم با ایرانی ها به مشکل خورده است. با آنان صحبت کردم که از این پس تنها به فکر تیم ملی و موفقیت این رشته باشند.

ناطق نوری در خصوص پخس مسابقه های بوکس المپیک از تلویزیون گفت: باید از مسوولان صدا و سیما تشکر کنم و بزودی نیز نشستی با ضرغامی خواهیم داشت تا این روند ادامه یابد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.