مشاور و رابط پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای احمدی نژاد دستیار آقای باهنر در ستاد آقای ناطق بود و آقای ناطق نوری ایشان را وارد جرگه سیاستمداران کردند و پی گیر شهردار شدن ایشان در تهران شد.<BR>

همکاری احمدی نژاد وباهنر درستاد ناطق نوری

به گزارش قدس آنلاین ،حجت الاسلام علی عسگری مشاور و رابط پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با اعتدال ، گفت: ما در مجموعه کشور قحط الرجال نداریم ؛ چهره های کارآمد زیادی هستند که متاسفانه در این سالها تخریب شده و به حاشیه رانده شده اند.

نماینده اصولگرای مردم مشهد در مجلس هفتم افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی همیشه فراجناحی عمل کرده اند ؛ در مقاطعی که اصلاح طلبان میان داری می کردند ، آقای هاشمی همواره حامی اصولگرایان مظلوم بود و در زمانی که اصولگرایان آمدند ، آقای هاشمی اصلاح طلبان معتدل و قانون مند را مورد حمایت قرار دادند .

وی افزود: آقای هاشمی جز نظام ‏‏‎و رهبرانقلاب و اسلام خط قرمزی ندارند و طبیعی است هر زمانی که آقا تصمیمی بگیرند ، ایشان تابع هستند و به قول خودشان آقا حجت شرعی برای ایشان است.

عسگری گفت: اشتباهی که صورت گرفت این بود که جایگاه آقای هاشمی را تنزل دادند ؛ اگر تصویر درستی از رجال سیاسی وجود داشت ، مشخص می شد که رییس جمهور نفر دوم مملکت است و مقام مسئول بین المللی است و جدا از مدیر و مدبر بودن باید در حد نفر دوم مملکت باشد.

وی در ادامه افزود: آقای احمدی نژاد دستیار آقای باهنر در ستاد آقای ناطق بود و آقای ناطق نوری ایشان را وارد جرگه سیاستمداران کردند و پی گیر شهردار شدن ایشان در تهران شد.

مشاور و رابط پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: خطاها و اشتباهات دولت و قانون گریزی هایش باید در یک جایی مثل قوه قضاییه مهار شود و به نظر هر جا جلوی خطاها گرفته شود ، نیکو است؛ در شراط فعلی پول ملی به شدت کاهش پیدا کرده و حتی کمتر از ارزش پول پاکستان است ؛ باید هم قوه قضاییه و هم مجلس وارد عمل شوند و از ادامه این روند جلوگیری کنند وگرنه چه کسی می خواهد این خطاها را جبران کند.

وی پیش بینی کرد: انتخابات آینده سه ضلعی خواهد بود ؛ کاندیدای اصولگرایان منتقد، دولتی ها ، و اصلاح طلبان ؛ آقای احمدی نژاد از آرزوهایشان مبنی بر باقی ماندن در سیاست به آشکارا سخن گفته و حتما اشخاصی را معرفی خواهند کرد که از صافی شورای نگهبان عبور کرده و بعد از آن نظرات خود را بر آنها بار کند .

عسگری گفت: مردم دیگر از اصلاح طلبی و اصولگرایی عبور کرده اند و باید یک کاندیدای جامع نگر از سوی دلسوزان نظام معرفی شود؛ باید از سرمایه انسانی نظام ، حداکثر استفاده شود و در دالان جناحی قرار نگیرد ، زیرا مطالبات مردم نه در دوره اصلاحات و نه در دوره ی احمدی نژاد محقق نشده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.