یکی از مجریان صداوسیما به اتهام ارتباط نامشروع با دختری جوان تحت تحقیقات قضایی قرار گرفته است.

جزییات ارتباط نامشروع مجری صدا و سیما با دختر جوان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، یکی از مجریان سرشناس صداوسیما چهارشنبه هفته گذشته برای ادای توضیحات درباره اتهام آزار و اذیت یک دختر جوان در یکی از مراجع قضایی حاضر شد.

ماجرا از این قرار است که دختر جوانی با اعلام شکایت از این مجری معروف مدعی شد: سال 88 این مجری تلویزیون در حالی که هر دو در حج بودیم به من ابراز علاقه کرد و گفت به خاطر مشکلاتی که با همسرش دارد، در شرف طلاق است و از من خواست بعد از طلاق با او ازدواج کنم. پیش از اینکه به حج مشرف شویم هم به بهانه‌ مسائل کاری با من در تماس بود.

اجاره سوئیت اختصاصی در کیش

وی با بیان اینکه من هم بدم نمی‌آمد با این فرد ازدواج کنم ادامه داد: بعد از اینکه از حج برگشتیم، به بهانه برگزاری همایشی در کیش مرا با خود همراه کرد اما وقتی به آنجا رسیدیم متوجه شدم که خبری از همایش نیست. او یک سوئیت اختصاصی اجاره و مرا خواهرزاده خود معرفی کرده بود. در آنجا بود که برای اولین بار با من ارتباط برقرار کرد.

تلاش برای اخذ وام 100 میلیونی با ضمانت شاکی

دختر جوان با بیان اینکه این مجری تلویزیون به او پیشنهاد ازدواج داده بود گفت: بعد از آن هم، به بهانه‌های مختلف مرا به حدود 7 شهر دیگر مانند مشهد، اصفهان و شیراز برد و با من ارتباط داشت.

وی گفت: مدتی بعد که به او گفتم پس کی با من ازدواج می‌کنی، مدعی شد به خاطر مشکلات مالی این کار به تعویق افتاده و از من خواست ضمانت او را برای دریافت وام یک صد میلیون تومانی بپذیرم که من هم قبول کردم اما در جریان اخذ وام بودیم که متوجه شدم موضوع اختلاف خانوادگی و اقدام برای جدایی از همسرش دروغ است.

انصراف از شکایت با وساطت مسئولان صداوسیما/شکایت مجدد به دلیل تهدید متهم

دختر جوان گفت: اسفندماه سال 88 از این فرد شکایت کردم و در همان زمان متوجه شدم که گویا با زن دیگری هم ارتباط دارد. برخی از مسئولان تلویزیون میانجیگری کردند و من از شکایت خودم منصرف شدم. اما مدتی است که مرا تهدید می‌کند که سفته‌هایی که از من در اختیار دارد را به اجرا می‌گدارد.

ممنوع‌التصویر شدن مجری با شکایت دختر جوان

وی با بیان اینکه با اعلام شکایت مجدد من، این فرد ممنوع‌التصویر شده است گفت: تمام مستندات از جمله پرینت مکالمات، پیامک‌ها، اسامی هتل‌هایی که رفتیم را به مسئولان قضایی ارائه کردم و منتظر هستم تا به این پرونده رسیدگی شود.

یک منبع آگاه در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: متهم پرونده تا این لحظه منکر اتهامات خود شده و شاکی هم ادعایی مبنی بر اینکه آزارواذیت با اکراه و عنف بوده، نداشته است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 47
  • نظرات در صف انتشار: 14
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    60 6
    چرا اسم اين اشخاص را نمي آوريد تا عبرتي براي ديگران شود ؟ اين کار شما ها رسانه ها فقط تنها باعث آموزش ديگران ميشود نه درس عبرت
  • هيچكس IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    65 20
    نوش جانت مجري عزيز خانم خوشگله ميخواستي و خوردي ديگه چي ميخواهي از جوون مردم؟ بزوركه نبردتت خودت رفتي كلي هم خوشحال بودي وكيف كردي!!!!!!!
  • داوود IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    12 7
    واقعا مردها چقدر بد بخت هستند. خانم خودش دلش مي خواهد گول !! بخورد !! و ميخورد و بعد هم گناه آنرا به گردن آقا مي اندازد !! خانم محترم شما كه از اول مي دانستي چرا اين همه را با او بودي ؟ بسيار ببخشيد . داودد
  • ريزبين IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    8 2
    من ميدونم كيه اول اسمش ف
  • ..... IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    12 0
    يا خبر رو اعلام نکنيد يا افشاگري رو کامل کرده و اسم افراد رو ببريد تا همه مجري ها بدنام نشن.
  • cawboy IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    7 0
    اين همه از اين موارد داريم ما.... ولي وقتي يک نفر مردمي ميشه بايد خيلي مراقب کارهاش باشه کوچکترين سوتي برابر ميشه با بي آبرويي ...
  • مسعود IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    25 1
    دمش گرم، عجب مجري خوش سليقه اي ،كه از تمام فيلترهاي گزينشي صدا و سيما هم رد شده.
  • lady IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    35 3
    خدايي ش ما که زن هستيم بهمون بگن همايشه بريم کيش و مسافرت بخاطر همايش ميريم؟؟ يا اينکه اگه معرفت داسته باشيم وارد زندگي مرد متاهل ميشيم که قصد ازدواج داريم؟؟ اين قدر بدم مياد زنان هوسباز ميگن بخاطر ازدواج گول خوردن! اينم داستان دوتا آدمه که هر دو مثل هم بودن و الانم قضيه شکايت ماليه. لطفا واژه هاي حج و ازدواج رو با هوسبازي خدشه دار نکنيد مگه هرچي اين خانم ميگن بايد نوشت؟؟ راستي سال 88 وام 100 ميليوني هم مي دادن؟ مثل اينکه ما خيليييي گول خورديم!
  • ناشناس IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    36 1
    اگه خودت نميخواستي خانم محترم اين اتفاق برات نمي افتاد اخه چرا با ادمي كه زن داره ارتباط برقرار ميكني ميخواي خودت را خوشبخت يك خانواده را بدبخت كني هرچه خدا خواست همان مي شود الكي هم براي باج گيري شكاين نكن .....
  • حسين IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    23 2
    آقا اسمشون چيه ؟ هرکس جرمي مرتکب شد بايد اسمش هم منتشر بشه ، اين چه رويه اي هست در ايران پيش گرفته شده ؟
  • طهراني IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    43 6
    خانم محترم اگر براي خودت از رابطه ات با يک مرد تغريف داشتي اينطور نمي شد. خودت خواستي بهت تجاوز که نکرده
  • هموطن IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    25 18
    خبر را هم نخواندم، فقط اين خبر را باز کردم تا بگم : اگر مسلمانيد تجسس نکنيد، زدن اينچنين مطالب و تيتر هايي فقط باعث انتشار بيماري‌هاي رواني و اخلاقي هست.
  • roya IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    14 3
    ميخوام بگم اگه واقعا اصالت داشتي بدون جاري شدن صيغه محرميت همراه اين مجري نميرفتي باشه مجري تلوزيون هر کي که ميخواد باشه اشتباه کردي خانم .
  • موسوي IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    8 2
    چرا در جامعه ماعرف شده بعضي خانمهاهرگندکاري بکنندواخرش بکند اغفال شديم وچرا باکساني که از موقعيت اجتماعيشان سو استفاده ميکنندبرخورد مناسب نميشه واونها رو انفصال از خدمت نميکنند تا درس عبرت باشه که ديگه هيچ فردي جرات نکنه از پست ومقام يا موقعيت اجتماعيش سو استفاده کنه
  • حامد IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
    5 1
    اسمشو بگين يه وقت گولشو نخوريم تو اين زمونه آدم به هيچكي نميتونه اعتماد واي واي عجب زمونه اي شده حالا چرا همش زنا بايد گول بخورن بعدش برن شكايت كنن از كجا معلوم زنه مردرو گول نزده باشه؟؟؟؟!!!!!!!!!
  • ساحل IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
    2 0
    در جايي ديگر خواندم که مجري آقاي (ف) است. مابقي اش را هم خودتان حدس بزنيد. ما که نتوانستيم بفهميم. شما فهميديد به ما هم بگيد بي زحمت.
  • ناشناس IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
    6 0
    ايشون يه اسم (ف) فاميلي(ج) هستند؟
  • الوندي IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    4 0
    بزرگترين دشمن ما در درون ماست: اگه اسير حرص و طمع و شهوت باشيم عاقبتش همينه تنها راه مبارزه باآن هم تقواست. مجري و غير مجري و ظاهر اسلامي يا غير اسلامي داشتن هم نداره همه آدمها در معرض خطر هستند تربيت و تزکيه دروني لازم است که فراموش شده
  • مهدي IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
    1 1
    اگر راست باشد خاک بر سر آن مسولاني که واسطه اينها مي شوند
  • مهدي IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
    6 0
    مرد و زن به يک اندازه مقصرند. اگه خانمه بدش ميومد چرا به هر کثافتي تن داد.
  • ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    شیطان در کمین همه انسان ها چه مردو چه زن ولی زن ها نباید گول بخورند وتا درشرف ازدواج قرار نگر فتن گول مردا رو نخورندچون در غیر این صورت مانند یه دستمال کاغذی استفاده شدن میندازنتون دور
  • حسین ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    0 2
    خدایی من از همان روز اول به این مجری در برنامه های صدا و سیما حس خوبی نداشتم الان هم که مردم از وضعیت این اقا خبر دارند. چرا دوباره مجری برنامه های مذهبی شده. اگر فرد یا افرادی به خاطر این ادم از دین گریزان بشوند و دین ستیز شوند همه کسانی که به او میدان دادند دز قیامت باید پاسخگو باشند.