قدس آنلاین: آیت الله حسینی بوشهری از بحث های تند و پرخاشگرانه برنامه نود شبکه سه سیما انتقاد کرد.

انتقاد مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور از برنامه نود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از قم، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور روز چهارشنبه در دیدار معاون فرهنگی و تربیتی وزیر ورزش و جوانان با انتقاد از برنامه نود شبکه سه سیما تصریح کرد: گاهی بحث های تندی در برنامه نود صورت می گیرد که پرخاشگرانه است و از شأنی که برای جوانمردی ورزش قایل هستیم دور است.
آیت الله حسینی بوشهری افزود: این بحث های جنجالی هیچ مصلحت نیست چرا که روزنامه های زرد نیز به آن دامن می زنند.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور همچنین با مثبت ارزیابی کردن حضور مبلعان در ورزشگاه ها خاطرنشان کرد: حضور روحانیت در فضای ورزش اگر با برنامه ریزی درست و مطالعه قبلی انجام شود می تواند تاثیرگذار باشد.
آیت الله حسینی بوشهری در ادامه با اشاره به اینکه ما نسبت به سلامتی طلاب حساس هستیم، خاطرنشان کرد: اگر ما بنیه طلبه ها را در سال های آغازین تحصیل از نظر سلامت جسمی تقویت کنیم می تواند در آینده نقش آفرین باشد تا به اسلام و دین و معارف اهل بیت(ع) خدمت کنند.
وی تاکید کرد: ما دنبال قهرمان گرایی در حوزه علمیه نیستیم، اگر طلبه ها را به سمت قهرمان گرایی هدایت کنیم از مسیر اصلی شان باز می مانند.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور ادامه داد: باید ورزش های متناسب با طلاب و روحانیون برنامه ریزی و انجام شود، چرا که جایگاه روحانیت در بین مردم جایگاه خاصی است.
آیت الله حسینی بوشهری گفت: اگر یک روحانی در کنار تیم های اعزامی به مسابقات باشد خوب است و ما استقبال می کنیم که در می تواند بنیه دینی ورزشکاران را تقویت کند.
انتهای پیام/


 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اردلان IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
    0 0
    ولمون کن بابا باز اومدن