رشتخوار- خبرنگار قدس: نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وعده‌های بی‌عمل از سوی وزیران، بی‌اعتمادی مردم به تشکیلات دولتی را منجر می‌شود، گفت: تاکنون هیچ‌کدام از وعده‌های داده شده در سفر نمایندگان وزارت نیرو به شهرهای خراسان‌رضوی محقق نشده است.

هیچ‌کدام از وعده‌های وزارت نیرو در جریان سفر هیأت دولت به خراسان‌رضوی محقق نشده است


محمود نگهبان‌سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بعضی از وعده‌ها پس از چندین بار مصوب شدن باز هم با بد‌اقبالی مواجه می‌شوند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: وعده‌های بی‌عمل مجید نامجو، وزیر نیرو در سفر خود به خراسان‌رضوی موجبات نارضایتی مردم را در این استان فراهم کرده که امید است با عملی شدن این وعده‌ها مشکلات موجود در این منطقه کاهش یابد.
این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه تاکنون پیگیری‌های بسیاری در خصوص وعده‌های داده شده انجام شده است، تصریح کرد: پاسخ همه تذکرها بی‌نتیجه مانده است.
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس با یادآوری اینکه قرار بود وزیر نیرو اعتبار ویژه‌ای را برای این حوزه انتخابیه که با محرومیت دست و پنجه نرم می‌کند، اختصاص دهد، افزود: نرسیدن این اعتبارات در نظر گرفته شده سبب فرو رفتن این استان در محرومیت بیشتر و شدت گرفتن ناراحتی و نارضایتی مردم از مسؤولان را فراهم کرده است.
وی با انتقاد از بی‌توجهی مسؤولان به رفع مشکلات موجود در حوزه انتخابیه‌اش گفت: وجود معادن سنگ آهن در این منطقه موجب صنعتی شدن این ناحیه در استان شده و به این ترتیب لزوم توجه مسؤولان و عملی شدن وعده‌های داده شده در این استان بیشتر حس می‌شود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس یادآور شد: منابع انرژی موجود در استان خراسان‌رضوی فقط جوابگوی مصارف خانگی است، به همین دلیل نیاز است که تسهیلات ویژه‌ای برای تأمین مصارف صنعتی در نظر گرفته شود تا شاهد رشد اقتصادی منطقه باشیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.