مثل همه دیدارهای گذشته استقلال و پرسپولیس این بار هم بازار سیاه بلیت فروشی داغ است و بلیت جایگاه ویژه به چند برابر قیمت فروخته می شود.

بازار سیاه بلیت فروشی و افزایش قیمت چند برابر بلیت جایگاه

به گزارش قدس آنلاین، در شرایطی که کمتر از هفت ساعت به شروع دیدار هفتاد و یکم تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس باقی مانده است، حدود 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی اسکان یافتند و صدها تماشاگر هم در اطراف استادیوم به دلیل تمام شدن بلیت‌های سکوهای پایین ورزشگاه برای حضور در استادیوم مردد هستند.

*بلیت‌های سه هزار تومانی حدود ساعت 10:30 در گیشه‌ها تمام شد و تنها پس از 30 دقیقه فروش این بلیت‌ها در بازار سیاه به راه افتاد. در حال حاضر نزدیک به چهار هزار صندلی خالی در طبقه اول استادیوم خالی است که بلیت‌های آن‌ها یا خریداری شده و یا در اختیار اشخاص خاصی قرار دارد. این بلیت‌ها در بازار سیاه به قیمت 15 هزار تومان و در صورت خرید تعداد زیاد با قیمت 10 هزار تومان به فروش می‌رسد.

* خیلی از تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده اند، نوجوانانی هستند که به دلیل گران بودن این بلیت‌ها و تمایل‌شان به حضور در طبقه اول مردد به خرید بلیت هستند، از طرفی ماموران نیروی انتظامی به هر مورد مشکوکی برخورد کنند با آن برخورد می‌کنند تا از فروش بلیت در بازار سیاه جلوگیری کنند.
* در حال حاضر بلیت‌های دو هزار تومانی طبقه دوم ورزشگاه به تعداد زیادی موجود است. آفتابی بودن هوا و بدون سایه بان بودن سکوهای بالا عاملی شده تا تماشاگران تمایلی به حضور در طبقه دوم نداشته باشند.

* قیمت بلیت جایگاه که 8 هزار تومان است در این بازی تا 30 هزار تومان نیز رسیده است. این در حالی است که ماموران نیروی انتظامی در تلاش برای دستگیری این عوامل هستند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.