وزیر آموزش و پرورش بر اعتقاد خود مبنی بر پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی در همان روزها و هفته اول بازنشستگی آنان تاکید کرد و گفت: البته با توجه به شرایط اخیر مشکلاتی در کشور ایجاد شده که با حمایت و پیگیری‌های رهبری، دولت و مسوولان در حال مرتفع شدن است.

خجالت زدگی وزیر آموزش و پرورش از معلمان!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، حمید رضا حاجی بابایی در همایش 1500 نفری فرهنگیان لار، خنج، گراش، بیرم، جویم و اوز، گفت: تا جایگاه رفیع معلم در جامعه ترسیم نشود و تا دانش آموز نداند که معلم مقتدای اوست تربیت شکل نمی‌گیرد، اظهار کرد: من و امثال من نمی‌توانیم شان معلم را ارتقاء دهیم فقط می‌توانیم با تلاش خود جایگاه او را نشان دهیم و جامعه را نسبت به این جایگاه واقف کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر این مطلب که برای دفاع از معلم نباید او را شکست، ادامه داد: در نقشه جامع علمی کشور، ساعاتی از اوقات معلم به پژوهش و تحقیق اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: از اینکه معلمی بازنشسته شود و پس از چند ماه پاداش پایان خدمت خود را دریافت کند خجالت زده‌ام، اما این امر موضوعی است که به بخش‌های مختلف مربوط می‌شود، از ابتدا پیگیر پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در طول یک هفته پس از بازنشستگی آنان بودیم، اما شرایط موجود کشور در ماه‌های اخیر که تمامی مردم و معلمان نیز از آن آگاهند موجب تاخیر در این پرداخت شده است که البته دولت و تمامی مسوولان بدنبال رفع مشکل در این زمینه هستند.

حاجی بابایی اعلام کرد: به لطف خدا و با حمایت‌های رهبری و مسوولان نظام، آموزش و پرورش به سمت جلو در حال حرکت است و همه وظیفه داریم جایگاه حوزه تعلیم و تربیت کشور را که معلمان نقطه ثقل مرکزی آن هستند به جامعه معرفی کنیم و بشناسانیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازنشسته IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
    19 0
    با سلام -دشمنان کشور همراره بر عليه کشور کار هاي مشکل آفرين انجام مي دهند واين تازگي ندارد واين مشکلات شامل همه مي شود ونه فقط فرهنگيان ولي هميشه نسبت به ساير ادارجات فرهنگيان بيشتر متضرر هستند کشور با اين همه قدرت وثروت در مواجه با مشکلات فقط پاداش ومطالبات فرهنگيان هدف قرار مي گيرد و يا اين امر به عدم برنامه ريزي مسولان برميگردد چون امسال 22بهمن است وحتي ريالي پرداخت نشد که سابقه ندارد
  • زينت IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    0 0
    لطفا در مورد اينکه رتبه عالي ما ارشد شده و بعد بازنشسته شده ايم هم توضيح دهيد . کدا سازماني رتبه شغلي کارمندش را به هنگام بازنشستگي تنزل ميدهد ؟ اين پاداش 30 سال خدمت بي دريق ماست؟پس چه فرقي ميکند . عالي باشي يا ارشد يا خبره در نهايت با ارشد بازنشسته مي شوي .تلاشهايمان براياهراز اين درجه ها چه ميشود؟