قدس آنلاین : آئین تجلیل از صادرکنندگان منتخب استان اصفهان با حضور تعدادی از مسئولین ، تجار و بازرگانان صنعتی کشور و استان در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد .در این آئین ویژه از ذوب آهن اصفهان بعنوان صادرکننده ممتاز ملی که بالاترین نشان صادراتی کشور را دریافت نموده ، تجلیل ویژه بعمل آمد .

 ذوب آهن اصفهان صادرکننده نمونه ممتاز کشور شناخته شد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، لوح و تندیس صادرکننده ممتاز همراه با حمایل افتخار مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به مهندس منصور یزدی زاده معاون فروش و بازاریابی ذوب آهن اصفهان اهداء گردید.همچنین در این آئین تعداد 8 صادرکننده ملی استان و 20 صادرکننده نمونه و سه صادرکننده  جوان استانی مورد تجلیل قرار گرفتند .

در آئین مذکور استاندار اصفهان ضمن تاکید بر صادرات غیر نفتی و توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این مهم گفت : دولت تلاش خواهد نمود که بستر مناسب اقتصادی در جهت رشد وتوسعه اقتصادی وتجاری، برای سربازان وایثارگران جبهه اقتصادی فراهم شود و این امر نیازمند کمک و تلاش همه جانبه است .

دکتر زرگرپور با اشاره به برنامه ها و راهکارهای مورد نظر دولت و مسئولین استان جهت صادرات غیر نفتی، تسریع و تصویب و عملیاتی نمودن بودجه اقتصادی، توسعه پایانه باربری  فرودگاه شهید بهشتی اصفهان وتعیین تکلیف جوایز صادراتی و توسعه امکانات با سهم و جایگاه استان را ازجمله این راهکارها عنوان نمود وگفت : برای تحقق برنامه های توسعه صادرات ، باید همه بخش ها اعم از خصوصی و تشکل های صنفی و دولتی نسبت به اجرایی شدن راهکارهای مورد نظر توجه ویژه ای داشته باشیم .

فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی به بررسی " لایحه خروج از رکود و رفع موانع تولید" پرداخت وگفت : مجلس شورای اسلامی نسبت به این موضوع توجه ویژه ای دارد که پس از بررسی های بعمل آمده در طی دو سال و نیم گذشته خوشبختانه این امر در دولت جدید محقق گردید .

سهل آبادی - رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران نیز با اظهار گلایه از کاهش صادرات استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته و بیان مشکلات مهم صادرکنندگان گفت : امروز با توجه به تحولات سیاسی و نظامی در منطقه ، کشورهای عراق و افغانستان بهترین شرایط را برای صادرات دارند . وی با اشاره به عدم همکاری شایسته بانکها با صادرکنندگان وبرخی موانع   داخلی ، بر تشکیل و راه اندازی شرکت های حمل و نقل بین المللی و ارائه تسهیلات مناسب به صادرکنندگان تاکید نمود .

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.