۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۱
کد خبر: 275865
اخبار ويژه / پروازهای عمره لغو شد!

پروازهای عمره لغو شد!

نسیم: خدرنژاد، معاون سازمان حج و زیارت خبر داد که پروازهای بسیاری از زائران ایرانی به دلیل صادرنشدن ویزا از سوی سعودی ها لغو شده است.

 

اعتراض سرلشکرسلیمانی به یک خبر

تسنیم: سرلشکر قاسم سلیمانی در نامه‌ای از تولید فیلمی به نام «سردار» با محوریت مقاومت و پرداختن به شخصیت ایشان گلایه و اعتراض کرد.  سردار قاسم سلیمانی، در این نامه گفته است: «حقیر حتی نسبت به نوشتن خاطرات دفاع مقدس تحفض دارم. چگونه راضی به ساخت فیلمی از شخصیت خودم باشم، ضمن اینکه این نوع اقدامها فرصت خدمت را از حقیر می‌گیرد». سردار سلیمانی افزود: وقتی این خبر را شنیدم، حقیقتاً خجالت کشیدم، چه ضرورتی برای پرداختن به فردی که هنوز خوف از عاقبت خود دارد، وجود دارد.

 

ماجرای شادی پس از گل

باشگاه خبرنگاران: «الشهرانی»، بازیکن الهلال عربستان در شادی پس از گل در جریان بازی با فولاد خوزستان پیراهن خود را بالا زد و تصویر و کاریکاتور یک نوجوان را نشان داد. در زیر پیراهن الشهرانی تصویر و کاریکاتور یک نوجوان بود که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی این موضوع را مربوط به اقدام کثیف مأموران فرودگاه جده دانسته‌اند، در صورتی‌که این‌گونه نبوده است.

 

آب جیره‌بندی می‌شود اگر...

واحد مرکزی خبر: چیت چیان، وزیر نیرو گفت: اگر مصرف مدیریت نشود و مردم همکاری نداشته باشند، امکان قطع برق و جیره بندی آب وجود دارد.

 

500 هزار ورودی سالانه به زندان

ایسنا: اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی گفت: سالانه نیم میلیون نفر وارد زندانهای کشور می‌شوند که این آمار بالاست.

 

ادعای بازداشت2 ایرانی در یمن

عصرایران: خبرگزاری رویترز ادعا کرد که افراد مسلح محلی در شهر عدن در جنوب یمن گفته اند که آنها روز شنبه دو ایرانی را دستگیر کرده اند که به حوثی ها به هنگام جنگ مشورت می‌داده‌اند.

 

سعید مرتضوی شکایت کرد!

آنا: پیمان حاج محمود عطار، یک وکیل شاکی سعید مرتضوی، از شکایت رئیس پیشین سازمان تأمین اجتماعی از یکی از موکلانش به اتهام افترا و نشر اکاذیب خبر داد و گفت: شکایت مرتضوی به خاطر مصاحبه‌ها درباره پرونده‌اش بوده است.

 

سیاسی کردن این مسأله منطقی نیست

تابناک: مهندس سیدحسین‌هاشمی، استاندارتهران درباره احتمال ورود«پول کثیف» به انتخابات گفت: هرانتخاباتی هزینه دارد و بیشتر این هزینه‌ها هم توسط هواداران پرداخت می‌شود. سیاسی کردن این مسأله و آن را به شکل «توپ فوتبال» درآوردن و به دیگری پاس دادن منطقی نیست.این مسأله به هر دو جریان سیاسی کشور مربوط می‌شود و مختص به یک جریان و جناح نیست.

 

امیدی به تحویل خاوری نیست

مهر: حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری در پاسخ به این پرسش که روزهای پایانی سال خبرهای خوشی در خصوص قول اینترپل برای تحویل افرادی مانند خاوری شنیده‌ایم؛ آیا این مسأله صحت دارد؟ گفت: خیلی نسبت به کانادا امیدوار نیستیم.

 

گرمای تهران کم سابقه است

ایرنا: مجید آزادی، مدیرگروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جوی با اشاره به گرمای اخیر تهران و شمال کشور گفت: این گرما در تهران و در آستانه فصل بهار بی سابقه نیست، اما مدت ماندگاری آن کم سابقه بوده است.

 

ادعای کشته شدن یک آلمانی در ایران

عصر ایران:  به ادعای مجله اشپیگل، دو برادر آلمانی قصد داشته اند که از مرزهای شرقی وارد خاک ایران شوند، اما در ایست بازرسی، پلیس ایران دستور ایست می‌دهد، ولی این دو برادر آلمانی به این دستور پلیس بی توجهی می‌کنند و در نتیجه پلیس گلوله شلیک می‌کند.  به نوشته اشپیگل، این دو برادر اسلامگرای (افراطی) بودند. به ادعای اشپیگل، در این تیراندازی، یکی از این دو برادر کشته و دیگری زخمی و بازداشت شده است.

 

اقدام یک نماینده در اعتراض به حادثه جده

فارس: غلامرضا کاتب، نماینده مردم گرمسار و سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اعلام کرد: در اعتراض به حوادث فرودگاه جده سفرم به حج عمره مفرده را که قرار بود صبح شنبه انجام شود، لغو کردم.

 

بازداشت متهمان پرونده سهام عدالت

میزان: «دادخدا سالاری»، دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: در پرونده شرکت سهام عدالت، دو نفر دیگر از متهمان اصلی این پرونده دیروز بازداشت و روانه زندان شدند.

 

بررسی روابط ایران با سعودی ها در مجلس 

ایسنا: سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این کمیسیون در جلسه‌ای با حضور مسؤولان وزارت خارجه و سازمان حج و زیارت به بررسی بی‌حرمتی و برخورد نامناسب اخیر با دو نوجوان زائر ایرانی در فرودگاه جده می‌پردازد.

وی افزود: افزایش بی‌احترامی‌ها، جسارتها وبی‌حرمتی‌ها از طرف مأموران آل سعود علیه زائران عاملی شد که کمیسیون به بررسی روابط ایران با کشور عربستان سعودی در جلسه امروز بپردازد.

 

بحران آب در ۵۵۰ شهر کشور

تسنیم: اسماعیل نجاررئیس سازمان مدیریت بحران کشوربا اشاره به خشکسالی های اخیر گفت: در حال حاضر ۵۵۰ شهر و ۱۳ مرکز استان با کمبود آب روبرو هستند که باید با مدیریت منطقی برای رفع این مشکلات اقدام شود.

 

علت آمادهباش اورژانس در خوزستان

قدس آنلاین: با توجه به بازگشت ریزگردها به خوزستان شهریار میرخشتی رئیس مرکز فوریتهای پزشکی و مدیریت حوادث خوزستان گفت: وقوع پدیده گردوخاک از اواخر هفته گذشته از سوی هواشناسی اطلاع​رسانی شده بود و بدین ترتیب، به نیروهای اورژانس سراسر استان وضعیت آماده‌باش ابلاغ شده است.

 

نامه بذرپاش به وزیر ارشاد

تابناک: مهرداد بذرپاش صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز در نامه ای خطاب به علی جنتی وزیر ارشاد گفت:خواستم عرض کنم آن جناب که روزنامه را درچند نوبت بابت تیترهای یک(خبر مرگش)و(بیمار سعودی)به دادگاه ارجاع دادید، امیدوارم به درستی عمل روزنامه پی برده باشید.

وی افزود: می‌بینید که پادشاه بیمار و شاهزاده‌هایش چگونه بر ملت‌های مسلمان ظلم و جفا روا می‌دارند و مردم مظلوم یمن را اینگونه به خاک و خون می کشند و تمام‌قد در حال داعش‌پروری و صدور آدم‌کش در دنیا هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    4 0
    عربستان با اسراییل هیچ فرقی ندارد با اوهم باید قطع رابطه کرد چه کسی عایدی دارد که حداقل عمره رامالغو نکردیم؟
  • یک هموطن ایرانی IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    3 0
    واقعاً برای مسئولین متاسفم تا کی تن به این ذلت و خواری می خواهند بدهند این برنامه که در فرودگاه جده پیش اومده نشانه ضعف مسئولین مربوطه در رابطه با این اقدام بی شرمانه می باشد مسئولینی که در این رابطه کوتاهی کرده اند می بایست از سمتشان برکنار شوند ولا غیر