۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 283744
برانكو: هواداران براي بازي با الهلال هم بيايند

به گزارش قدس آنلاين،‌ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در لحظاتی که بازیکنان ما خسته بودند این تماشاگران پرسپولیس بودند که خستگی آنها را با تشویق های بی امانشان از تن به در کردند.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه زمان زیادی برای خوشحالی کردن نداشتیم. نه برای جشن گرفتن و نه برای خوشحالی کردن چون ما باید بلافاصله پس ازدربی اولین مسابقه در دور دوم لیگ قهرمانان آسیا را برابر الهلال عربستان برگزار کنیم.

وی افزود: ما 48 دیگر یعنی سه شنبه باید مقابل تیم الهلال  به میدان برویم به همین دلیل فرصتی برای ریکاوری نداشتیم. درست است که دربی برای ما با پیروزی به پایان رسید ولی به خاطر فشردگی مسابقاتمان با مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا زمان کافی برای پرداختن به این بازی نداشتیم. 

سرمربی کروات پرسپولیس در این خصوص که بازیکنان تیم در دربی دچار مصدومیت شدند یا خیر، بیان داشت: ما با وضعیت مصدومیت چند بازیکن مشکل داریم که قبل از همه محسن بنگر و مایکل اومانیا هستند. این دو به رغم مصدومیت، در مصاف با استقلال به میدان رفتند و واقعا بازی خوبی هم از خود به نمایش گذاشتند. البته متاسفانه تنها کسی که قطعا به بازی با الهلال نمی رسد مهرداد کفشگری است که ما او را قطعا در کنار خود نخواهیم داشت. ما در این بازی به کفشگری نیاز مبرم داشتیم اما متاسفانه شرایط مان به گونه ای است که نمی توانیم از او استفاده کنیم. 

وی در این باره که چه برنامه ای برای مهار مهاجمان سرشناس تیم الهلال دارد، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من تیم الهلال محدود به دو یا سه بازیکن سرشناس نمی شود بلکه الهلال یک تیم کامل و خطرناک است. ما به فکر مهار کل تیم الهلال هستیم و تاکتیک هایی که در این چند روز مرور می کنیم برای رویارویی با کل این تیم است. تنها برنامه ای که مد نظر ما است به این مربوط می شود که طراوت و شادابی را به تیم برگرداندیم که آنها با فرم مطلوب خود به مصاف الهلال بروند.

برانکو ایوانکوویچ در پایان تاکید کرد: من از هواداران پرسپولیس می خواهم همچون مسابقه برابر النصر، بنیادکار و استقلال که برای حمایت ما به ورزشگاه آمدند در این بازی هم ما را تنها نگذارند و کنار ما بایستند چون در لحظاتی که بازیکنان ما خسته بودند این تماشاگران پرسپولیس بودند که خستگی آنها را با تشویق های بی امانشان از تن به در کردند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.