قدس آنلاین:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از فعالیت ۱۰ ایستگاه ثابت و سیار امنیت اخلاقی طی ایام نوروز در نقاط مختلف شهر اصفهان خبر داد و گفت: کار این ایستگاه‌ها تنها تذکر و ارشاد توسط بانوان پلیس امنیت اخلاقی است.

فعالیت ایستگاههای امنیت اخلاقی در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین ازاصفهان،سرهنگ جهانگیر کریمی یکی از دغدغه‌های مردم شهید پرور اصفهان در ایام نوروز را همواره حضور گردشگرانی که از پوشش مناسبی برخوردار نیستند عنوان کرد و اظهار داشت: حفظ حرمت این شهر که به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی نام گذاری شده، یکی از مطالبات اصلی مردم به شمار می آید.
وی افزود: در این زمینه 10 ایستگاه ثابت و سیار امنیت اخلاقی طی ایام نوروز در نقاط مختلف شهر اصفهان و همچنین گشت های امنیت اخلاقی در شهرستان های استان فعال می شوند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از نگاه فرهنگی پلیس اصفهان به این موضوع خبر داد و عنوان داشت: کار این ایستگاه‌ها تنها تذکر و ارشاد توسط بانوان پلیس امنیت اخلاقی است.
کریمی بیان داشت: پلیس معتقد است که پدیده بد پوششی در بین جوانان، یک مسئله اجتماعی است و باید از منظر اجتماعی به این موضوع نگاه کرد.
وی افزود: مسلماً جوانان بدپوشش اگر از عواقب و آثارسوء اقدامات خود بیشتر آگاه شوند و به حقیقت اصلی حجاب و عفاف پی ببرند دیگر نیازی به برخورد های پلیسی نخواهد بود و به تدریج فرهنگ حیا و عفت در جامعه حاکم می‌شود که در این خصوص لازم است دستگاه های فرهنگی و اجتماعی بیشتر تلاش کنند.
کریمی با بیان اینکه نباید از ریشه یابی و برخورد با عوامل محرک در این زمینه غافل بود گفت: البته پلیس امنیت اخلاقی در کنار کار تذکر و ارشاد افراد بد پوشش و تشویق افراد خوش حجاب، وظیفه دارد با این پدیده به صورت ریشه ای برخورد کند.
معاون اجتماعی پلیس استان اعلام کرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان تجهیزات ماهواره، برخورد قاطعانه با فروشندگان و تکثیرکنندگان سی دی های غیر مجاز، کنترل و نظارت بیشتر بر واحدهای صنفی فروش پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و آرایشگاه ها در این ایام به طور جدی دنبال خواهد شد.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.