قدس-خط قرمز: بازسازی صحنه یکی از هولناک‌ترین سرقت‌های مسلحانه پایتخت در هیاهوی تماشاچیان ناتمام ماند.

بازسازی صحنه هولناک‌ترین سرقت مسلحانه پایتخت

بازپرس جنایی تهران با توجه به وحشت‌آفرینی این دزدان مسلح، اتهام محاربه را برای آنان در نظر گرفته است.
پلیس تهران پس از نخستین سرقت مسلحانه 3 مرد کلاهدار از یک طلافروشی در روز 10 خرداد ماه سال گذشته در منطقه ابوذر تهران، تجسس‌های میدانی خود را برای دستگیری آنان آغاز کرد.
سرنخ طلایی
پلیس در تحقیقات خود و برای پایان دادن به سرقت‌های مسلحانه سریالی از طلا‌فروشی‌های پایتخت با بررسی پرونده‌های کیف‌قاپان و زورگیران، مواردی را که راننده موتوسیکلت آن مرد چاقی بوده است، تحت تجسس قرار داد و دریافت «جعفر» 41 ساله چندین‌بار به خاطر کیف‌قاپی دستگیر و روانه زندان شده است و در آخرین اتهام خود به دلیل ربودن 160 سکه طلا از یک زن در مرکز شهر و شکایت 350 تن از طعمه‌هایش به زندان رفته بود و پس از رد مال و گذراندن دوران محکومیت این بار با همدستی «علی» و «عباس» معروف به «عباس گوسفندی» تشکیل باند جدیدی تحت عنوان سرقت مسلحانه داده است.
عملیات خزنده پلیس
تیم‌های اداره یکم مبارزه با سرقت‌های مسلحانه پلیس آگاهی با شناسایی مخفیگاه‌های 3 مرد هفت‌تیرکش در منطقه تهرانپارس، مشیریه و شهر پرند برای دستگیری آنان وارد عمل شدند و پس از 24 ساعت تعقیب و مراقبت حساس و طاقت‌فرسا در صندوق عقب خودروهایشان سرانجام در نخستین ساعات بامدادی 10 اسفندماه و در 3 عملیات همزمان وارد مخفیگاه‌های تبهکاران شده و بیش از اینکه آنان دست به اسلحه ببرند و با ماموران درگیر شوند، آنها را دستگیر کردند.
بازسازی صحنه سرقت مسلحانه
همهمه‌ای به پا بوده مردم زیادی برای دیدن دزد طلافروشی محله‌شان آمده بودند، برخی گمان می‌کردند که قرار است مردان تبهکار مقابل طلافروشی اعدام شوند!
در میان جمعیت تماشاچی بسیار که شاید تعداد آنان بیش از 3 هزار تن بود خودروهای پلیس آگاهی تهران به همراه ون حامل تبهکاران به هر زور و زحمت مقابل طلافروشی رسید و با دستور سردار حسین ساجدی‌نیا، رئیس پلیس تهران آنان برای بازسازی صحنه سرقت مسلحانه از ون پیاده شده و لحظات بسیار کوتاهی مقابل طلافروشی قرار گرفتند که به خاطر ازدحام جمعیت و نبود فضای مناسب برای بازسازی، ماموران مجبور به بازگرداندن 3 مرد دستبندخورده به ون پلیس شدند.
در جریان این مراسم سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران، سرهنگ عباسی دانشجو سرکلانتر ششم تهران و رئیس اتحادیه صنف طلافروشان نیز حضور داشتند.
نکته جالب در برگزاری این مراسم نصب طناب‌های مخصوص لباس بود که با هجوم مردم برای تماشای تبهکاران پاره شد و هیچ تدبیری برای کنترل جمعیت وجود نداشت.
بنابر این گزارش با بازگرداندن تبهکاران به پلیس آگاهی، بازسازی 2 صحنه سرقت مسلحانه در منطقه شوش و فلاح نیز در دستور کار پلیس قرار دارد و کارآگاهان در حال بررسی دیگر سرقت‌های احتمالی 3 دزد خطرناک هستند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سجاد IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
    3 0
    رانت خواران بزرگ - زمين خواران - سارقان اختلاسهاي ان چناني و..... را اعدام کنيد - حزب الله