۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۱
کد خبر: 124418

قدس آنلاین: آنتوسیانین یک نوع آنتی اکسیدان موجود در زغال اخته است که برای افزایش سیگنالهای سلولهای مغز و بهبودانعطاف پذیری سلولها موثر بوده، یادگیری و حافظه را هم تقویت می کند.

خوردن تخم مرغ سبب تقویت حافظه می شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ؛ در این مقاله به معرفی معرفی چند ماده مفید برای بدن پرداخته ایم که در زیر می خوانید:
اسفناج
این گیاه خوش مزه منبع بزرگ آهن است بخصوص برای افرادی که گوشت نمی خورند، ترکیبات موجود در اسفناج در واقع افزایش بهره وری از میتوکندری ،کارخانه تولید انرژی در داخل سلولهای ما را بر عهده دارند و این به آن معناست که خوردن یک فنجان اسفناج پخته شده در روز سطح نیرو و انرژی بدن شما را بالا می برد.
کلم بروکلی
بروکلی غنی از فیبر ،کلسیم ، پتاسیم و مواد مغذی گیاهی است، ترکیبات گیاهی خطر ابتلا به بیماری های قلبی ، دیابت و برخی سرطان ها را کاهش می دهد. محققان بر این باورند که خوردن کلم بروکلی خواص حفاظت از سرطان را دوبرابر افزایش می دهد. توجه داشته باشید که پخت زیاد این سبزی خواص درمانی آن را ازبین می برد.
تخم مرغ
تخم مرغ بخورید تا حافظه تان تقویت شود، کولین موجود در تخم مرغ ماده ای کلیدی برای تقویت حافظه است.147 میلی گرم زرده تخم مرغ حاوی 425 میلی گرم کولین است که برای حافظه شما قطعا موثر است.
توت فرنگی
آنتی اکسیدان توت فرنگی از پوست شما در برابر آلودگی و اشعه مضر UV محافظت می کند.بعلاوه ویتامین C موجود در این میوه خوش مزه چین و چروک های پوست را بهبود می بخشد.
زغال اخته
آنتوسیانین یک نوع آنتی اکسیدان موجود در زغال اخته است که برای افزایش سیگنالهای سلولهای مغز و بهبودانعطاف پذیری سلولها موثر بوده، یادگیری و حافظه را هم تقویت می کند.
بادام
بادام ماده ای که باید در رژیم غذایی افراد گنجانده شود. بادام سرشار از مواد مغذی از جمله منیزیم،ویتامین E،آهن،کلسیم و فیبر است و همچنین اسید چرب بادام جزء اسیدهای چرب اشباع نشده است که سطح کلسترول بدن را کنترل می کند.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.