قدس آنلاین:تاکنون اسامی اعضای شورای شهر چند شهرستان اصفهان اعلام شده است .

اعلام اسامی اعضای شورای شهر چند شهرستان اصفهان

به زارش قدس آنلاین از اصفهان، فرماندار شاهین شهر از پایان شمارش آرا انتخابات شورای شهر در حوزه انتخاباتی شاهین شهر خبر داد و گفت: علیرضا جهانگیری با 8هزار و 932 رای، پرویز عظیمی با 8 هزار و 917 رای، علی صالحی با 8 هزار و 359 رای، نرگس سادات موسوی با 8 هزار و 177 رای، حسین ابراهیمی ناقانی با 8 هزار و 159 رای، حیدرعلی عارفیان با 8 هزار و 144 رای، حمیدرضا مقدسی با 8 هزار و 74 رای، اسماعیل فرهادی با 8 هزار و 9 رای، علی ضامن مسعودی با 7 هزار و 364 رای، روح الله بیدرام با 7 هزار و 76 رای و پیمان شکرزاده با 6 هزار و 691 رای منتخبان مردم در شورای شهر شده‌اند.
مصطفی هادی‌زاده با اشاره به اعضای انتخاب شده علی البدل برای شورای شهر تصریح کرد: علی فتحی با 6 هزار و 605 رای، جواد کمان‌کشی با 6 هزار و 565 رای، نجف قلی فرامرزی بابادی با 6 هزار و 135 رای، خانم آرزو رستمی با 5 هزار و 971 رای و روح الله شاه‌رجبیان گرگابی با 5 هزار و 22 رای به عنوان عضو علی البدل مشخص شدند.
فرماندار مبارکه نیز به اعلام اسامی کاندیداهای شورا در این شهرستان پرداخت و بیان داشت: بابک ایرانپور با 9 هزار و 61 رای، فرشته صالحی با 7 هزار و 451 رای، سعید رئیسی با 5 هزار و 781 رای، حسین پیراکه با 5 هزار و 512 رای، سید رسول موسوی با 4 هزار و737 رای، مرتضی موسوی نسب با 4 هزار و 434 رای، محسن رضازاده با 4 هزار و 405 رای، خلیل طاهری با 3 هزار و 518 رای و پروین صالحی با 3 هزار و 410 رای به عنوان اعضای شورای شهر مبارکه انتخاب شدند.
مهدی سلیمانی با بیان اینکه همچنین ایمان هیرمندپور با 3 هزار و 410 رای و جمال حقیقی با 3 هزار و 300 رای به ترتیب به عنوان دو عضو علی البدل شورای شهر مبارکه انتخاب شدند، اضافه کرد: این 11 نفر از میان 65 نامزد شورای شهر مبارکه انتخاب شده‌اند.
نتایج انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی در شهرستان نایین که مردم آن در انتخابات 24 خرداد مشارکت 93درصدی داشتند، اعلام شد.
فرماندار نایین با اشاره به اعلام نتایج این شهرستان اظهار کرد: کل آرا در شهر نایین 12 هزار و 244 رای بود و حسن سلطانی محمدی، احمد عبایی محمدی، سید غلامرضا نغیب‌زاده نایینی، مسعود محمدی محمدی، هادی کوشک، الهه سادات هاشمیان نایینی و علی فقیهی محمدی به چهارمین شورای اسلامی این شهر راه یافتند.
یوسف حسنی با بیان اینکه در شهر انارک 685 رای ثبت شده است، اظهار کرد: حسین اناری، غلامرضا جلیلی، محمد حسین شفیعی، مریم صادق نژاد و عباسعلی نجفیان به عنوان اعضای شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.
در این شهر جابر فخرایی، غلامحسین مفتاح، ابولفضل پور بافرانی، عبدرحیم پور بافرانی و کریم پور بافرانی به چهارمین دوره شورای اسلامی راه یافتند.
همچنین نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان فریدن نیز به شرح ذیل است: عباس محمد صالحی، علی اصغر براتی، محمدرضا محمدی، ابراهیم صادقی، احمد رضا محسنی، کل آرا در شهر بوئین میاندشت به تعداد 5 هزار و 729 رای و نفرات راه یافته به چهارمین دوره شورای اسلامی شهر به شرح ذیل است؛ داود اصلانی، غلامحسین مهدی، ابراهیم رفیعی، علی اکبر احمدی و مهدی احمدی.
فرماندار فریدن در این باره گفت: کل آرا شهر دامنه به تعداد 2هزار و 531 رای و نفرات راه یافته به چهارمین دوره شورای اسلامی شهر به شرح ذیل است: مهدی رفیعی، امیر خانی، احمد عبداللهی، روح الله محسنی و مجید کاظمی.
وی افزود: کل آرا شهر افوس به تعداد 2هزار و412 رای و نفرات راه یافته به چهارمین دوره شورای اسلامی شهر افوس به شرح ذیل است: علی کیخایی، سید داود موسوی، بانو خلیلی، حشمت الله شاهسوندی و اکبرکیخایی نیز از افراد منتخب مردم برای شورای شهر بوده‌اند.
نفرات راه یافته به چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در دولت آباد به شرح ذیل اعلام شده است: محمد کمالی ، محسن کمالی ، محمود کثیری ، اعظم طغیانی ، ابوالفضل داوری، محمود معینی و علی فتاحی.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.