شبکه آی‌فیلم در ماه رمضان امسال 11 سریال نمایشی را برای پخش در نظر گرفته است. <BR>

آی‌فیلم ماه رمضان بیش از 10 سریال پخش می‌کند

 

به گزارش (ایسنا)، در ایام رمضان سریال‌هایی چون «روز حسرت»، «سی‌امین روز»، «پرواز در حباب» و «شیدایی» به روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌روند.

همچنین «رانت خوار کوچک»، «روزگار خوش حبیب آقا»، «این چند نفر»، «چک برگشتی»، «ملکوت»، «اشک‌ها و لبخندها» دیگر مجموعه‌های در نظر گرفته شده برای پخش از آی‌فیلم هستند.

 

شبکه آی‌فیلم چند روزی است که آنتن خود را با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مناسبتی کرده است. این شبکه در حال حاضر چند روزی است که پخش سریال «رانت‌خوار کوچک» را شروع کرده است و هر روز ساعت 13 و 30 دقیقه به وقت تهران این سریال را به مدت 100 دقیقه پخش می‌کند.

از 25 تیر ماه پخش سریال «روز حسرت» به کارگردانی سیروس مقدم در آی‌فیلم آغاز می‌شود. این سریال قرار است به مدت 15 روز روی شبکه‌ی آی‌فیلم قرار بگیرد و هر روز ساعت 13 و 30 دقیقه به وقت تهران به مدت 100 دقیقه به روی آنتن می‌رود.

 

همچنین شبکه‌ی آی‌فیلم با پایان سریال «روز حسرت» سیروس مقدم، سریال طنز «روزگار خوش حبیب‌آقا» را جایگزین می‌کند. این سریال طنز هر روز به مدت یک هفته ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه‌ی آی‌فیلم پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا، سریال «این چند نفر» در حال حاضر از شبکه‌ی آی‌فیلم پخش می‌شود. این سریال هر روز ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران به روی آنتن می‌رود، همچنین تکرارش هر روز ساعت 15 و 30 دقیقه است.

 

بخش‌هایی از سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» برای شب‌های قدر ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است که به جای سریال «این چند نفر» به روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

در حال حاضر شبکه‌ی آی‌فیلم سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی را روی آنتن خود دارد. این سریال در 22 قسمت هر شب به جز پنج‌شنبه‌ها ساعت 22 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

 

شبکه‌ی آی‌فیلم پنج‌شنبه‌ها ساعت 22 و 30 دقیقه و 23 و 30 دقیقه فیلم سینمایی به روی آنتن می‌برد.


از سوی شبکه‌ی آی‌فیلم اعلام شده که سریال طنز «چک برگشتی» به کارگردانی سیروس مقدم از 20 تیرماه از شبکه‌ی آی‌فیلم هر شب ساعت 20 و 30 دقیقه به روی آنتن می‌رود و تکرارش هر روز ساعت 16 و 30 دقیقه از این شبکه پخش می‌شود.


با پایان سریال «چک برگشتی» سریال «شیدایی» جایگزین آن می‌شود. این مجموعه هر شب ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه‌ی آی‌فیلم پخش می‌شود.


به گزارش ایسنا، سریال تلویزیونی «ملکوت» در حال حاضر از شبکه‌ی آی‌فیلم در حال پخش است. این سریال هر روز ساعت 17 و 30 دقیقه به روی آنتن می‌رود و گفته شده که پس از آن سریال «پرواز در حباب» جایگزین این مجموعه می‌شود.


همچنین سریال «اشک‌ها و لبخندها» در 11 قسمت از 21 تیر ماه از شبکه‌ی آی‌فیلم به روی آنتن می‌رود و پس از آن سریال مناسبتی «سی‌امین روز» در 20 قسمت هر روز ساعت 18 و 30 دقیقه پخش خواهد شد.

 

همچنین شبکه‌ی آی‌فیلم قصد دارد سریال «دست بالای دست» را در 13 قسمت به زبان عربی برای مخاطبان عرب‌زبانش به روی آنتن ببرد.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.