۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۵
کد خبر: 140665

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن خمینی از اعضای شورای شهر و شهردار تهران برای بهره‌برداری از پروژه خورشید‌سرای جماران تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر سیدحسن خمینی از شهرداری تهران

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازایسنا،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن خمینی در مراسم بهره‌برداری از پروژه خورشید سرای جماران که با حضور شهردار تهران در حسینیه جماران برگزار شده بود،گفت: کار شهرداری در این باب کار ویژه و با دلسوزی و عنایت خاص و مدیریت بسیار ارزشمندی همراه بوده است.

وی افزود: از همه کسانی که برای این پروژه زحمت کشیده‌اند بویژه اعضای شورای شهر آقای مسجد جامعی، خانم ابتکار و آقای بیادی که طرح را تعقیب می‌کردند و در راس همه عنایت خاص شهردار موفق، خدوم و خستگی‌ناپذیر شهر تهران آقای قالیباف که زحمات بسیار مهمی برای شهر تهران کشیدند، تشکر می‌کنم.

نوه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) افزود: امام حسن مجتبی (ع) رمز بصیرت، پاک دیدن و خوب دیدن را تفکر معرفی کردند، یعنی اگر کسی می‌خواهد دلش بینا باشد، باید در معارف قرآن اندیشه کند. درس امام حسن مجتبی(ع) هم این است که اندیشه کنیم و خوب و بد را به چراغ اندیشه بسنجیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.