۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 145242

خبرگزاری پانا به نقل از یک منبع آگاه خبرداد که محمد‌باقر قالیباف شهردار فعلی تهران ظاهرا قرار است پس از پایان دوران شهرداری خود در کلانشهر تهران به بنیاد مستضعفان برود. این خبرگزاری که وابسته به وزارت آموزش و پرورش است، اسمی از منبع خود نبرد و تنها به انتشار این خبر که بیشتر یک گمانه‌زنی غیررسمی است، اکتفا کرد. <BR> <BR>

قالیباف به کجا می‌رود؟

 این خبرگزاری همچنین ادامه داد که شهردار فعلی تهران در نظر دارد به پیشنهاد برخی مقامات درباره قبول مسئولیت مدیریت بنیاد مستضعفان پاسخ مثبت دهد.

غیر از این خبر پانا، بررسی‌ها نشان می‌دهد که اصولگرایان، اگر در انتخابات ریاست جمهوری نتوانستند به اجماع برسند، حداقل در انتخاب شهردار تهران اجماع دارند و دوست ندارند این کرسی و جایگاه مهم سیاسی و اجتماعی را از کف بدهند. از این رو دیده می‌شود که برعکس 24 خرداد، اکنون اجماعی روی قالیباف وجود دارد.

به عبارت دیگر، اگر در میان اصلاح‌طلبان شورای چهارم اسامی متعددی برای شهرداری تهران مطرح است، اما در طیف مقابل یا اسمی مطرح نمی‌شود یا اگر هم مطرح می‌شود، همان قالیباف است.

پیشتر نیز برخی از گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که مسئولان نظام از قالیباف خواسته‌اند حتی سفر حج خود بعد از انتخابات را به بعد از تعیین انتخاب شهردار تهران موکول کند. پیام روشن این امر این است که اصولگرایان همچنان انتظار دارند که وی شهردار تهران باقی بماند. همچنان که وقتی قالیباف فردای انتخابات از پروژه‌های شهر بازدید می‌کند، یعنی این‌که تمایل دارد همچنان در این سمت باقی بماند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ايراني IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    0 0
    احتمالا محسن هاشمي دوباره.......