تیم فوتبال زیر 15 سال ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی نانجینگ چین توانست یک بر صفر تیم عراق را شکست دهد و به فینال این مسابقات صعود کند.

بازی‌های آسیایی نوجوانان - چین/تیم فوتبال نوجوانان ایران فینالیست شد

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،  در این مسابقه جنجالی عراقی‌ها که از آغاز بازی خشن عمل می‌کردند یک بازی فیزیکی و سخت را به نمایش گذاشتند اما نوجوانان ایران با انگیزه خاصی که ناشی از تمرین‌های خوب آنها و فرامین مربیان بود بازی را کنترل کردند و در دقیقه 22 بازی شهاب رشنو پس از دریبل چند بازیکن عراقی با دروازه‌بان این تیم تک به تک شد. رشنو پس از عبور توسط دروازه‌بان عراق سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. این بازیکن خود پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست آن را به گل تبدیل کند.

در نیمه اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید و نوجوانان ایرانی چند موقعیت خوب گلزنی را هم از دست دادند. در نیمه دوم عراقی‌ها بازی کاملاً انتحاری را در دستور کار قرار دادند و نکته جالب این بود که تا دقیقه 50 همه بازیکنان تیم ملی عراق کارت زرد داشتند. از دقیقه 60 تا 70 عراقی‌ها کاملاً به قصد درگیری و زد و خورد فوتبال بازی می‌کردند و 3 بازیکن این تیم با کارت قرمز از زمین اخراج شدند. عراقی‌ها که از بردن تیم زیر 15 سال ایران ناامید شده بودند به قصد مصدوم کردن بازیکنان کشورمان تکل‌های خطرناک و ضربات مشت به کار می‌بردند.

در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا ایران فینالیست رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی نوجوانان در نانجینگ چین شود. ایران در فینال به مصاف برنده بازی تیم‌های کره شمالی و کره جنوبی خواهد رفت که ساعتی دیگر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.