وزیر کشور با تاکید بر اینکه انتصاب سید محمد پژمان شهردار فعلی مشهد به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی این وزارتخانه صحت ندارد، گفت: هیچ یک از لیست ها و گمانه زنی ها در ارتباط با گزینه های استانداری های کشور مورد تایید بنده نیست.<BR>

گمانه‌زنی رسانه‌ها درمورد استانداران مورد تایید من نیست/انتصاب پژمان صحت ندارد

عبدالرضا رحمانی فضلی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس و در پاسخ به این سئوال که ایا انتصاب سید محمد پژمان شهردار فعلی مشهد به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور از سوی حضرتعالی صحت دارد، اظهار کرد: این خبر صحت ندارد.
وی با اشاره به لیست‌ها و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها مبنی بر گزینه‌های استانداری‌های کشور گفت: هیچ یک از گمانه زنی ها و لیست های استانداری‌ها مورد تایید بنده نبوده و صحت ندارد.
وزیر کشور در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه تا چه زمانی استانداران تغییر یافته و مشخص می شوند، افزود: به نظر بنده تعیین تکلیف این موضوع زمان ندارد چراکه نیاز به بررسی و کارشناسی و ارزیابی‌هایی دارد.
رحمانی فضلی تاکید کرد: ما باید ارزیابی‌های لازم را داشته باشیم چراکه قصد دارم این موضوع با دقت انجام شود تا حق کسی هم ضایع نشده و گزینه مناسب تعیین شود؛ انشاالله با ارزیابی‌های کامل این موضوع انجام می شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.