قدس آنلاین - ایلام : سخنگوی شورای اسلامی شهر ایلام گفت: اعضاء شورای شهر ایلام بعد از ساعت ها بحث و تبادل نظر، شهردار جدید این شهر را انتخاب کردند.

« حبیب الله منصور پور » شهردار ایلام شد

ایوب غیاثی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه بعد از اخذ برنامه و رزومه از 20 نفر از داوطلبین تصدی شهرداری ایلام، در بررسی اولیه تعداد 7 نفر به مرحله بعدی راه یافتند، افزود: در دومین مرحله بررسی نیز این تعداد به 5 نفر رسید.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد داوطلب یک نفر نیز انصراف داد ه است، اظهار داشت: در چهارمین جلسه و پس از بحث و بررسی کارشناسی و فنی، آقایان حبیب الله منصور پور و خالق منصوری به مرحله بعدی راه یافتند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ایلام با بیان اینکه در جلسه شب گذشته، اعضای شورای شهر پس از مباحث کارشناسی و فنی، با اکثریت آراء « حبیب الله منصورپور » را به عنوان شهردار جدید ایلام انتخاب کردند، یادآور شد: شهردار جدید با برنامه مدون و عملیاتی، خدمتگزاری به مردم این شهر را تقبل نموده است و امیدواریم بتواند این بار امانت و مسؤلیت را با موفقیت به سرمنزل مقصود برساند.
ایوب غیاثی داشتن تقوا، سعه صدر، متانت، مردم داری، تعهد و تخصص را ملاک انتخاب شهردار جدید برشمرد و بیان داشت: اعضائ شورای شهر ایلام تمام فکر و ذکر خود را برای خدمت خالصانه به مردم ، معطوف ساخته اند.
وی خدمات و تلاش های ارزنده خالق منصوری شهردار سابق را شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: ایشان در مدت زمان تصدی شهرداری ایلام از هیچ کوششی برای خدمت به مردم و عمران شهری دریغ نکرد.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.