به نظر نمی رسد پوشاندن این مقدار از فنس ها برای اداره ورزش و جوانان فارس آنچنان هزینه ای داشته باشد.<BR>

صحنه های نامناسب در کنار استخر روباز حافظیه شیراز

ورزشگاه حافظیه شیراز دو درب برای ورود و خروج دارد. یکی درب اصلی آن است که دقیقا روبروی آرامگاه حافظیه قرار گرفته و به هنگام بازیهای برگزار شده در آن،تماشاگران از این درب تردد می کنند.

به گزارش پارس فوتبال به نفل از سایت "تماشاگر"این ورزشگاه اما یک درب دیگر نیز دارد. از این قسمت بیشتر مراجعه کنندگان به هیات فوتبال فارس استفاده می کنند.

هیات فوتبال استان فارس اما مراجعین زیادی دارد که بخش نسبتا زیادی از این مراجعین را بانوان تشکیل می دهند.

ورودی این درب بدین گونه است که وقتی از آن وارد شدید برای رسیدن به هیات فوتبال باید یک مسافت حدود 200 متری را طی کنید. در کنار این مسیر استخر روباز حافظیه که مربوط به اداره ورزش و جوانان استان فارس است قرار گرفته که تنها به وسیله فنس از ورودی هیات فوتبال جدا شده است.

در این روزها که از این استخر روباز استفاده می شود حضور شناگران مرد در مسیر این ورودی-که عموم مردم از جمله بانوان از این مسیر تردد دارند- صحنه های ناپسندی را ایجاد می کند.

به نظر نمی رسد پوشاندن این مقدار از فنس ها برای اداره ورزش و جوانان فارس آنچنان هزینه ای داشته باشد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ROSTAM IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    30 6
    با 200متر پارچه ارزان مي شود. اين موضوع را گزارش كرد واز منكرات جلوگيري كرد اگر وقتي كه صرف نوشتن اين مقوله ميشد طي نامه اي به هيئت ورزش فارس ارسال مي شد اثر بخش تر بود.
  • asghari IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    41 7
    همه کاراتونو ول کرديد به چي فکر ميکنيد.عجبا!
  • 0ops IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    5 1
    اول بايد ذهن و درون ناپاک و عقب مانده خونتونو درمان کنيد.
  • ناصر IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    12 5
    پوشاندن فنس هاي شبکه هاي xxx و سايت هاي yyy و .... بهتر نيست به موارد مهمتر بپردازيد؟ آيا مي دانيد هرکس فيسبوک عضو باشد قبلنر شکن هم دارد؟ هرکس هم که آن را دارد نيازي به ديدن استخر مردانه ندارد؟ حتي به وسيله ي موتورهاي جستجوگر؛ حتي بدون فيلتر هم مي توان تصاوير مستهجن ديد! حالا گير خرکي دادي به فنس استخر مردونه و احساسات مسئولين رو تحريک ميکني؟ برو دختر هاي محلتونو ارشاد کن که اين روزا ساپرتي شدن و با هفتاد قلم آرايش مردارو تحريک ميکنن و باعث ميشن مردا نسبت به زنهاي نجيب خودشون بي تفاوت بشن!
  • مهدي ازاد IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    14 3
    به جاي اين حرفاقيمت مرغ راارزان کنيد
  • غريبه IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    2 3
    فساد جامعه را گرفته هيچ كس هم اعتراض نمي كنه مثل اين مي مونه همه راضي هستن از اين وضع مردامون بي غيرت شدن زنا هم ...!شما هم بيكارين فك مي كنم از بيكاري به استخر مردا گير دادين!