۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 15837

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری «امیر»، شرور خطرناک و تحت تعقیب سمنانی در جریان یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی مشترک میان ماموران پلیس و ضابطان قضایی خبرداد.

دستگیری ورزشکاری که شرور شد!

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محسن غفاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: متهم با هویت «مجتبی ـ ج» معروف به «امیر»، شرور خطرناکی است که مدت‌ها تحت تعقیب پلیس بوده و علاوه بر مشکلات فراوان اخلاقی و ایجاد مزاحمت‌های گوناگون برای شهروندان در امر تهیه و توزیع موادمخدر به ویژه از نوع صنعتی و روانگردان نیز دست داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان این که سرانجام پس از تلاش گسترده و هماهنگی با مقام‌قضایی مخفی‌گاه متهم شناسایی شد، خاطرنشان کرد: وی درعملیات پلیسی دستگیر شد.

غفاری ادامه داد: در این عملیات ضربتی که با چند ساعت تعقیب و مراقبت نیز همراه بود، ماموران متهم سابقه‌دار را پس از دقایقی مقاومت، زمین‌گیر کردند.

به گفته غفاری، از محل اختفای این مجرم 71 گرم ماده مخدر شیشه،‌31 دستگاه گوشی تلفن همراه، 40 عدد پایپ استعمال موادمخدر، 14 قبضه انواع سلاح سرد و مقادیری وجه نقد کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان درباره چگونگی تبدیل یک جوان ورزشکار به فردی خطرناک در جامعه اظهارکرد: دوستان ناباب مهم‌ترین عامل تغییر این ورزشکار به فردی مجرم و شرور است.

غفاری به خانواده‌ها توصیه کرد که خانواده‌ها نسبت به دوستان فرزندانشان حساس باشند و با دقت بر رفتار آنان نظارت کنند تا افرادی سالم و مفید به جامعه تحویل دهند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.