قدس آنلاین- ایلام: قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با فعالتر شدن پیمانکار، روزانه به طور متوسط 6 متر از تونل قلاجه حفاری می شود.

اختصاص 10 میلیارد ریال به تونل قلاجه ایلام

مهندس عبداله بهادری در حاشیه بازدید امام جمعه و فرماندار شهرستان ایوان از این پروژه با بیان اینکه خوشبختانه کار حفاری این تونل دو و نیم کیلومتری به مراحل نهایی نزدیک شده است، افزود: تاکنون بیش از 2100 متر از این تونل حفاری شده و پیش بینی می شود تا پایان آذر ماه کار حفاری تونل به اتمام برسد.
وی با اشاره به اینکه پیگیری و رایزنی جهت اخذ اعتبارات این پروژه از وظایف این اداره کل است، اظهار داشت: اخیراً با همکاری نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی 10 میلیارد ریال از طریق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای علاوه بر اعتبار ابلاغی سال جاری به این پروژه مهم تخصیص یافته است.
پیمانکار پروژه نیز در این بازدید در توضیحاتی گفت: در صورت تأمین اعتبار و با پایان یافتن کار حفاری، عملیات کف برداری، لاینینگ، بیس ریزی و آسفالت تونل ظرف 6 ماه اجرا می شود.
گفتنی است تونل 2500 متری قلاجه که از تیرماه سال 1390 آغاز شده ضمن حذف نقاط پرحادثه و کاهش مسیر، حذف 11 کیلومتر گردنه برفگیر در این مسیر را به دنبال دارد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.