۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵
کد خبر: 165634

تعداد شاکیان مرد شیطان‌صفتی که بعد از گریم چهره، خودش را دکتر جا می‌زد تا نقشه‌های سیاهش را عملی کند به ۳۱نفر رسید.

۳۱ شاکی در دام دکتر قلابی

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازهمشهری،این مرد بعد از بیهوش کردن طعمه‌هایش اموالشان را سرقت می‌کرد و بعضی از آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.وی 26شهریورماه تحت تعقیب مأموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت؛ زمانی که مردی به همراه همسر و خواهرش به کلانتری 113بازار رفت و از نقشه سیاه یک پزشک قلابی خبر داد. او همراه خانواده‌اش برای خرید دارو از شهرستان به تهران آمده بود که در دام مرد شیطان صفتی گرفتار شد.

مرد شیاد خود را داروساز و صاحب داروخانه معرفی کرده و به مرد جوان وعده داده بود که می‌تواند داروهای همسرش را با قیمت بسیار ارزان تهیه و حتی برای آنها کار پیداکند. سپس به بهانه آزمایش خون و تست اعتیاد، ‌تعدادی کپسول زرد‌رنگ به آنها داد که طعمه‌هایش بعد از خوردن بیهوش شدند. وی بعد از سرقت اموال آنها، همسر و خواهر مرد جوان را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.با افزایش تعداد شاکیان و انجام تحقیقات، متهم دستگیر شد و به جرم سیاه خود اعتراف کرد.

سرهنگ محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: این مرد شیاد با وجود اینکه بی‌سواد است، درخصوص داروها اطلاعات خوبی دارد و حتی برخی از اصطلاحات پزشکی را هم هنگام صحبت با طعمه هایش مطرح می‌کرده تا آنها را فریب دهد. وی همچنین به طعمه‌‌هایش گفته که کاشف دارو است و متأسفانه مالباخته‌ها فریب چرب‌‌زبانی‌های این پیرمرد را خورده‌اند.

وی افزود: همزمان با دستگیری متهم و انتشار گزارش و عکس وی در جراید، شاکیان زیادی از سراسر کشور به اداره آگاهی آمده و به طرح شکایت پرداخته‌اند. تعداد شاکیانی که در دام این پزشک قلابی گرفتار شده‌اند تا‌کنون به 31نفر رسیده است که متأسفانه متهم به تعدادی از زنان نیز تجاوز کرده است. این متهم 5فقره سابقه کیفری دارد و هر بار هم به همین اتهام دستگیر و به زندان رفته است حتی در پرونده قبلی‌اش یکی از طعمه‌های وی به‌علت مصرف این کپسول‌ها به کام مرگ رفت. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.