۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 171329

رئیس کارگروه هنر، رسانه و گردشگری کمیسیون فرهنگی از تشکیل جلسه‌ای با حضور معاون فرهنگی وزارت ارشاد درباره نشر چشمه خبرداد که طی هفته آینده برگزار خواهد شد.<BR>

"نشر چشمه" ارشاد را به مجلس کشاند

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و رئیس کارگروه هنر، رسانه و گردشگری کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با فارس، درباره رسیدگی این کارگروه به موضوع «نشر چشمه» اظهار داشت: قرار بوده در موضوع نشر چشمه، جلسه‌ای را با آقای سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشیم، اما متاسفانه هنوز آن جلسه برگزار نشده تا موارد متعددی که درباره نشر چشمه وجود دارد را بررسی کنیم.
وی گفت: وظیفه داشتیم درباره موضوع نشر چشمه مسایل مختلف را بررسی کنیم و اشکالات موجود را مطرح کنیم و در صورت عدم پاسخگویی قطعا ما نسبت به مسایل به شکل دیگری پیگیری خواهیم کرد. این موضوع را با وزیر مطرح کردیم ایشان هم استقبال کردند که چنین نشستی با معاون مربوطه برگزار شود، اما متاسفانه هنوز نتوانسته‌ایم نشست را برگزار کنیم، ولی در اسرع وقت با معاون فرهنگی وزارت ارشاد جلسه‌ای تشکیل خواهیم داد.
رئیس کارگروه هنر، رسانه و گردشگری کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه کارگروه مجلس از آقای صالحی معاون فرهنگی ارشاد دعوت کرده تا در مجلس حاضر شود، افزود: البته هنوز قرار مشخصی گذاشته نشده، اما قطعا برای روز یکشنبه و یا دوشنبه هفته آینده این جلسه برگزار خواهد شد.
پژمان‌فر در پاسخ به اینکه پیگیری‌های مجلس به کجا رسیده، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی مستنداتی دارد، اما اظهار نظر قطعی را به پس از مذاکرات موکول می‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.