قدس آنلاین یزد ، برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش از 23 لغایت 29 آذرماه در ادارات و مدارس استان برگزار می‌شود .

 برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش در آموزش و پرورش اعلام شد .

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر افزود : برپائی نمایشگاه از آثار پژوهشی دانش‌آموزان و معلمان ، برپائی مراسم سخنرانی با موضوع پژوهش در مدارس ، برگزاری صبحگاه پژوهش ، بازدید از مراکز علمی- پژوهشی و قرائت بیانیه هفته پژوهش از جمله این برنامه‌هاست.
" سعید شیبانی " گفت : برای تجلیل از دانش‌آموزان پژوهشگر و معلمان پژوهنده استان نیز مراسم های متعددی در سطح مدارس و ادارات برگزار خواهد شد .
وی برگزاری دوره پروپوزال نویسی (طرح تحقیق) ، کارگاه آموزشی- عملی اقدام پژوهی و مقاله نویسی ، حضور اعضای گروه پژوهشی استان در مدارس و برگزاری همایش استانی گرامیداشت هفته پژوهش را از دیگر برنامه‌های این هفته ذکر کرد.
شیبانی افزود : آموزش و پرورش استان در روز 25 آذرماه میزبان پژوهشگران برتر دستگاه‌های اداری استان است که به همت مدیریت آموزش و پژوهش استانداری و دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود و در این مراسم از پژوهشگران برتر ادارات استان تجلیل خواهد شد .
رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان ، برگزاری صبحگاه استانی پژوهش ، همایش کارکنان فوق‌لیسانس و بالاتر نواحی یک و دو یزد در روز 27 آذرماه و برگزاری همایش استانی تجلیل از معلمان پژوهنده در روز 28 آذر را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش در آموزش و پرورش ذکر کرد .
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.