مهدی نقویان مستندساز از آغاز مراحل پیش‌تولید مستندی با موضوع سلطنت در انگلستان و تاریخچه حکمرانی ملکه در این کشور خبر داد.<BR>

آغاز مراحل پیش‌تولید مستندی با موضوع تاریخچه سلطنت در انگلستان

مهدی نقویان کارگردان مستند «گاو خشمگین» که اخیرا در چهارمین جشنواره عمار جایزه ویژه مرگ بر آمریکا را به خود اختصاص داد در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: در حال حاضر مشغول کار بر روی مستندی با مضمون تاریخچه شکل گیری انگلستان و حکم رانی ملکه در این کشور هستیم و مراحل پیش تولید آغاز شده است.

وی افزود:‌ این مستند تاریخچه سلطنت در انگلستان و ساختار قانونی این کشور را به تصویر میکشد که با مرور همین تاریخچه به شکل گیری سلطنت در این کشور می‌رسیم.

نقویان با اشاره به پایان مرحله تحقیق و نگارش این مستند عنوان کرد: تحقیق این پروژه اخیرا به پایان رسیده و چون این مستند یک مستند آرشیو محور است با استفاده از تصاویر و فیلم‌های آرشیوی و البته مصاحبه با چند تن از اساتید این حوزه مراحل پیش تولید را آغاز کردیم.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، مهدی نقویان که از کارگردانان موفق چهارمین جشنواره عمار است با مستند «گاو خشمگین» جایزه ویژه مرگ بر آمریکا در این جشنواره را به خود اختصاص داد و اخیرا مراحل تحقیق و نگارش مستندی تحت عنوان «ملکه انگلیس» را توسط علی فیاضی کیا به پایان رسانده است و در حال حاضر این مستند مراحل پیش تولید خود را آغاز کرده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.