قدس انلاین-تکتم بهاردوست:لیلا زارع بازیگرجوانی که در بیست و سومین دوره جشنواره فیلم فجر توانست جایزه مکمل زن را برای فیلم ما همه خوبیم ازجشنواره دریافت کند امسال به سه فیلم بادیگران ناصر ضمیری،شیفتگی علی زمانی و گنجشک اشی و مشی وحید نیک خواه ازاد و مسعود کرامتی دراین دوره از جشنواره هم حضور داشته باشد.به این اانگیزه با وی گفتگو کرده ایم که ازنظرتان می گذرد:<BR>

لیلا زارع:جشنواره فیلم فجرقابل پیش بینی نیست

*خانم زارع به عنوان سئوال آغازین از نقشهایتان در این سه فیلم بگویید.
** در فیلم شیفتگی نقش دختری را بازی می‌کنم که موزیسین است اما برای گرفتن مجوز دچار مشکل شده و برای یکی از آلبوم‌هایش به یزد سفر می‌کند. در واقع فیلم نگاهی زنانه دارد. با علی زمانی عصمتی کارگردان این فیلم قبلا همکاری نکرده بودم. قبل از فیلمبرداری تمرین می‌کردیم که در این تمرینات به سلیقه نهایی کارگردان در میزانسن و حس نزدیک می‌شدیم.
در فیلم با دیگران نقش یک زن عاشق بچه را بازی می‌کنم که بچه‌دار نمی‌شود و از طرف خانواده خودش و همسرش تحت فشار است. در این فیلم به کارگردانی ناصر ضمیری همه چیز خیلی خوب بود و با دوستان زیادی که همبازی بودن با آنها بسیار لذت‌بخش است همکاری کردم.
*این دو نقش چه ویژگی خاصی دارند؟
**داستان در هر دو کار ساده و روان بود و خوبی بود.داستانهای سر راست و روایتهای منطقی .و همانطور که می دانید فیلم با دیگران اولین فیلم ناصر ضمیری بود که خب کلا کار کردن با فیلم اولی‌ها لذت‌های خاص خودش را دارد یکسری محاسنی دارو از طرفی هم کم و کاستی‌هایی که قابل اغماض است.
کاراکتری را که در فیلم بادیگران بازی کردم را بسیار دوست داشتم. ضمیری به خاطر اینکه فیلم اولش را کارگردانی می‌کرد وسواس‌هایی در کارگردانی داشت که به نظر من اصلا این بد نیست. شاید این وسواس‌ها یک یا دو روز ما را از برنامه عقب می انداخت ولی نهایتا اتفاقی که دارد افتاد.کار کردن با این گروه بسیاربرایم جذاب و رضایت‌بخش بود
در این فیلم با هنگامه قاضیانی و بابک حمیدیان اولین بار بود که همبازی می‌شدم. بده بستانی که بین من و این دو بازیگر حین اجرا اتفاق می‌ افتاد بسیار برایم راضی‌‌کننده و انرژی‌بخش بود .
در شیفتگی کارکردن کنار رویا تیموریان یکی از ویژگی های قابل انکار این فیلم بود که بسیار هم برایم لذت بخش بود.
*جشنواره امسال را چگونه ارزیابی می کنید؟
**به نظرم اصلا قابل پیش بینی نیست و من ترجیح می دهم تا کارها را ندیده ام چیزی نگویم.برای هیچ کاری پیش داوری ندارم.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.