نماینده استان فارس با اشاره به عدم انتصاب استاندار شیراز و مواجه شدن مردم این استان با مشکلات عدیده و نابسامانی اوضاع اقتصادی و امنیتی در این استان گفت: در صورت عدم توجه دولت نسبت به رفع مشکلات استان فارس و عدم تعیین استاندار، نمایندگان شیراز طی نامه ای دست به دامن مقام معظم رهبری شده و از ایشان درخواست کمک و مداخله خواهند کرد.<BR> <BR>

نامه نمایندگان استان فارس به مقام معظم رهبری

به گزارش قدس آنلاین جعفر قادری نماینده مردم فارس دلیل عدم انتصاب استاندار شیراز را ناشی از قصور و لجبازی دولت دانست و گفت: بدلیل کوتاهی های دولت فعالیت های اساسی در این شهر صورت نمی گیرد و مردم با مشکل جدی مواجه شده اند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: متاسفانه یک سوم دستگاه های دولتی استان فارس مسئول ندارد و با سرپرست اداره می شود و همچنین تعدادی از مسئولان نیز جهت حضور در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی استعفا کرده اند، بنابراین استان فارس دارای اوضاع نابسامانی است که بر مسائل اقتصادی استان نیز تاثیر منفی داشته است.

نماینده مردم شیراز همچنین با اشاره به اوضاع بد اقتصادی و مالی استان فارس تصریح کرد: صادرات غیر نفتی استان نسبت به وضع مشابه سال گذشته 20 درصد افت داشته است. و رابطه کارگران و کارفرمایان استان نیز با مشکلات عدیده ای همراه هستند.

قادری همچنین اذعان داشت: متاسفانه افرادی که نگاه ویژه سیاسی به موضوع استان دارند می کوشند افرادی را که تحت تسلط و کنترل خود هستند را برای بخش های کلیدی استان تعیین نمایند تا به مطامع سیاسی خود نائل آیند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به نفوذ جریان انحرافی در دولت و اعمال نفوذ در تعیین مدیران و مسئولان استان فارس تاکید کرد: جریان انحرافی و گروهی که در حاشیه دولت رخنه کرده به واسطه قدرت خود اجازه نمی دهند افراد مسئول و کاردان در پست های کلیدی و اساسی استانی قرار گیرند و با آمارسازی ها و اعلام اعداد و ارقام غیرواقعی سعی در بزرگ جلوه دادن اوقات مدیران غیر مسئول را دارند.

نماینده مردم شیراز همچنین اظهار داشت: شایسته است دولت هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات عدیده این شهر اقدام نماید. لذا در صورت ادامه روند بی توجهی دولت نسبت به مردم این استان، همه نمایندگان استان فارس طی نامه ای به مقام معظم رهبری از ایشان درخواست مداخله و کمک برای حل مشکلات را خواستار می شویم تا ایشان با درایت همیشگی خود چاره ای برای حل مشکلات بیندیشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.