قدس آنلاین -زمانیان:مدیر نشر آموت گفت:نمایشگاه کتاب امسال با نظم بهتری نسبت به سال های گذشته برگزار شد.

نمایشگاه کتاب امسال با نظم بهتری برگزار شد/روند صدور مجوزهای کتاب هنوز تغییری نکرده

به گزارش قدس آنلاین یوسف علیخانی مدیر نشر آموت با بیان اینکه نمایشگاه  کتاب امسال با نظم بهتری نسبت به سال های گذشته برگزار شد، گفت: اگرچه شرایط برگزاری نمایشگاه نسبت به سال گذشته بهتر بوده و امروز که روز چهارم نمایشگاه است ناشران و بازدیدکنندگان از شرایط رفاهی نمایشگاه نسبتا راضی هستند اما روند صدور مجوزهای کتاب هنوز تغییری نکرده و بسیاری از کتاب ها همچنان در انتظار کسب مجوز هستند.

نویسنده مجموعه داستان «قدم بخیر مادر بزرگ من بود» ادامه داد: مجوز سه کتاب چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه صادر شد که این کتاب ها به نمایشگاه امسال نرسید و کتاب های دیگر همچنان در انتظار ارزیابی و کسب مجوز در اداره فرهنگ و ارشاد به سر می برند.
ناشر نمونه و برگزیده سال 93 با بیان اینکه چهل درصد مخاطبان نشر آموت ثابت اند و در هر نمایشگاهی حاضر می شوند، گفت: من از روند فروش ناشران دیگر در نمایشگاه امسال خبر ندارم اما میزان استقبال از نشر آموت همیشه ثابت است چون مخاطبان نشر آموت ثابت اند و فعلا تا امروز چندین کتاب من به چاپ مجدد رسیده اند.
علیخانی با بیان اینکه پر فروش ترین کتاب سال گذشته در نمایشگاه امسال هم پر فروش است گفت: کتاب «پیش از آنکه بخوابم» اثر واتسون با ترجمه شقایق قندهاری و «شوهر عزیز من» نوشته فریبا کلهر در نمایشگاه امسال همچنان پر فروش است و به چندین چاپ رسیده اند.
وی در پایان گفت: از آثار منتشر شده امسال دو اثر «زندگی اسرارآمیز» نوشته سو مانک کید با ترجمه عباس زارعی و رمان «اندوه بلژیک» اثر هوگو کلاوس با ترجمه سامگیس زندی هم با استقبال مخاطبان همراه شده و در همین چند روز به چاپ مجدد رسیده اند.

 


 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.