۱۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۱
کد خبر: 22238

هادی علیمحمدی مجری طرح این فیلم تلویزیونی با اعلام این خبر گفت:قصه این کار به قلم علی طالب آبادی داستان دختری بنام فاطمه را روایت می کند که با مادرش در نخلستانی گذران زندگی می کنند که مدعیان فراوانی دارد.<BR> <BR>

لاله اسکندری در «نخل گریان»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از برنا،کریم، پدر فاطمه در گیر و دار درگیری های آبادان برای دفاع از خاکش، همسر باردارش را رها کرده و به دل دشمن می زند. نقل های مختلفی از علت ترک خانواده اش به او نسبت داده می شود. حتی عده ای معتقدند، کریم از معرکه گریخته است.

تلاش فاطمه برای اثبات حقانیت پدری که هرگز ندیده است به ثمر می نشیند. و پیکر کریم طی یک معجزه، سالم در نخلستانش پیدا می شود. در جیبش کاغذی است که مالکیت بی چون و چرای او بر این نخلستان را ثابت می کند.

وی با اشاره به اینکه تصویر برداری این فیلم در 28 جلسه در آبادان انجام شده است و بلافاصله قاسم خدابنده لو تدوین کار را آغاز کرده است .

علیمحمدی تصریح کرد: موسیقی کار توسط مسعود سخاوت دوست تولید شد و مهرداد جلوخانی نیز صدا گذاری فیلم را به پایان رسانده است و در نهایت " نخل گریان" در 90 دقیقه تحویل مرکز سیمافیلم شد.

وی فهرست عوامل " نخل گریان" را به این شرح اعلام کرد: تهیه کننده : سید روح الله حجازی ، مدیر تصویر برداری : محمد رسولی ، مدیر تولید: هادی علیمحمدی ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حبیب قلی زاده ، طراح چهره پردازی: دانیال حقیقت ، طراح صحنه و لباس : پناه بر خدا رضایی ، منشی صحنه: سعیده دلیریان

بازیگران: لاله اسکندری ، کوروش زارعی ، رائد تمیمی ، سید مجید زارع کار ، امید جمشیدی و ...

گفتنی است پنا بر خدا رضایی از فیلمسازان موفق عرصه فیلم کوتاه است که در کارنامه کاری خود کارگردانی آثاری چون " چراغی در مه" و " بانوی مبارز" را به ثبت رسانده است .

حجازی " نخل گریان" را در گروه معارف ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه کرده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.