رشتخوار - خبرنگار قدس: وزیر راه و شهرسازی از افتتاح بخش اول پروژه «بزرگراه حرم تا حرم» در پاییز سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه بخش اول آن از قم تا گرمسار است.

افتتاح فاز اول پروژه «بزرگراه حرم تا حرم» در پاییز امسال
 عباس آخوندی در حاشیه افتتاح توقفگاه راه آهن رشتخوار افزود: 100 درصد اعتبار تخصیص بخش داخلی پروژه راه آهن خواف- هرات را دولت تأمین و حدود 50 میلیارد تومان اعتبار دارد که بخش ریل گذاری داخل کشور را انجام می‌دهد و در بخش افغانستان منتظریم دولت جدید افغانستان مستقر شود.

وی در بحث محور خواف به تربت حیدریه گفت: با توجه به اینکه معدن سنگان خواف یکی از بزرگترین معادن سنگ آهن ایران است و در سال گذشته بیش از 4 میلیون تن تولید داشته، حمل و نقل خیلی سنگینی به این جاده‌ها تحمیل شده و این جاده‌ها برای چنین کاری طراحی نشده و در واقع در یکی دو سال اخیر وزیر بار حجم بالایی رفته است.
وی در ادامه از پروژه 4 بانده کردن جاده خواف- رشتخوار با هماهنگی وزارت صنعت و معدن خبر داد و اظهار امیدواری کرد: تا 2 سال آینده پروژه 4 بانده شدن محور تربت حیدریه هم انجام شود.
* مشکلات مردم رشتخوار را به آگاهی رئیس جمهور می‌رسانم
همچنین وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای اداری رشتخوار پس از شنیدن سخنان مسوولان شهرستان گفت: تمام مشکلات و خواسته های مردم را به سمع و نظر رئیس جمهور خواهم رساند تا در نشست هیأت دولت مورد پیگیری قرار گیرد.
عباس آخوندی افزود: دولت تدبیر و امید تمام تلاش و توان خود را برای باز کردن گره از مشکلات مردم به کار می‌گیرد.
فرماندار رشتخوار نیز مهمترین دغدغه این شهرستان را ایجاد راه های مواصلاتی به ویژه در بخش جنگل و همچنین کمبود آب در روستاهای این خطه عنوان کرد.
هاشم جنگی گفت: همچنین سایت ادارات رشتخوار نیازمند توجه ویژه است، زیرا هم اکنون بخش عمده ادارات این شهرستان در ساختمانهایی با کاربرد مسکونی فعالیت می کنند.
امام جمعه رشتخوار نیز تلاش برای کمبود اعتبار و رفع ناهماهنگی بین ارگانها در راه اندازی تنها بیمارستان این شهرستان را مهمترین خواسته مردم ذکر کرد.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی بهره مند گفت: راه‌های شهرستان بخصوص بخش جنگل به توسعه و گسترش نیاز دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.