محمود عزیزی که مدتی قبل پروانه ساخت اولین فیلم سینمایی خود را دریافت کرده است‌، گفت: شاید همانطور که مُد شده است‌، من هم باید به دنبال سرمایه گذار عرب باشم تا بتوانم فیلم‌ام را بسازم.

اظهارات عزیزی درباره سرمایه‌گذاران عرب در سینمای ایران

 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، این کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما بیان کرد: فیلمنامه خود را برای مشارکت و جذب حمایت‌های مالی به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ارائه کردم، اما آن‌ها اعلام کردند این متن در اولویت‌اشان نیست و من از آنجا که اولویت‌های آن‌ها را نمی‌شناسم، امیدوارم کارهایی که براساس اولویت خود انتخاب کرده‌اند را ببینیم و قضاوت کنیم.

عزیزی درباره داستان فیلم خود که نگارش فیلمنامه آن را هم برعهده داشته است، گفت: «عاقبت» داستانی اجتماعی است که یک نوعی از زندگی آدم‌ها را روایت می‌کند.

وی درباره برنامه خود برای ساخت فیلم افزود: فعلا که منابع مالی در اختیار نیست و البته تهیه‌کنندگان هم برای سرمایه‌گذاری و همکاری در هر پروژه‌ای به تضمین احتیاج دارند. شاید باید امیدوار به پیدا کردن یک سرمایه گذار عرب باشم تا پولی برای ساخت فیلمم در اختیار ما گذارد.

عزیزی هم چنین با اشاره به وضعیت سینمای ایران و نیز درباره اینکه با توجه به سابقه طولانی کار در این عرصه برای ساخت اولین فیلم خود دچار مشکل شده است،‌ گفت: به هر حال عجیب و غریب نیست که ما در شامورتی بازی سینمای ایران قرار گرفته‌ایم، چون وقتی اندازه آدم‌هایی که تعیین تکلیف می‌کنند به درستی مشخص نیست، دیگر بیش از این نمی‌توان توقع داشت.

این کارگردان تئاتر درباره فعالیت‌های خود در تئاتر هم اظهار کرد: فعلا هیچ خبری نیست و در نوبت اجرا هستم. البته از آنجا که در هر دوره چهار ساله‌ی ریاست جمهوری فقط یک کار می‌توانم انجام دهم، منتظرم ببینم در دوره جدید چه زمانی نوبت به من می‌رسد.

محمود عزیزی که از کارگردانان باسابقه تئاتر است، جزو حدود 20 کارگردان فیلم اولی است که مدتی قبل مجوز ساخت فیلم خود را به تهیه‌کنندکی مرتضی شایسته دریافت کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.