معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دولت تدبیر و امید با واگذاری اداره نظام به دستگاه‌های اجرایی، این اختیار را به دستگاه‌ها داده تا نشاط و آرامش را بین مردم فراهم کنند.

دولت بر ایجاد آرامش و نشاط در جامعه اهتمام دارد

به گزارش  تسنیم ، معصومه ابتکار ظهر امروز در نشست مباحث زیست محیطی خراسان جنوبی با اشاره به بهره‌گیری از فرصت‌ها برای خدمت و حل مشکلات کشور،اظهارکرد: منابع موجود در کشور سرمایه‌ ملی ما هستند که باید نهایت دقت در استفاده از آن را داشته باشیم.

وی با تأکید برفعال بودن در دو حوزه صنعت و اشتغال عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری نمایندگان دولت حرکت رو به جلویی در پیشبرد اهداف کشور داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به مشارکت خوب مردم خراسان جنوبی در حفظ محیط زیست، بر فرهنگ‌سازی و رفع مشکلات این حوزه تأکید کرد.

استاندار خراسان جنوبی در این جلسه با تاکید بر استفاده از امکانات و ظرفیت‌های مردمی در حوزه سرمایه‌گذاری در استان، تصریح کرد: این امر جز با تسهیلات و تخفیفات و ایجاد جاذبه برای سرمایه‌گذاران محقق نمی‌شود.

استاندار خراسان جنوبی افزود: این استان دارای ظرفیت‌های خوبی در زمینه معدن و دانشگاه است و با وجود 16 سال خشکسالی پیاپی اما طرح‌های کشاورزی خوبی در آن ایجاد شده است.

خدمتگزار گفت: اعتقاد و باور قلبی ما این است که باید از محیط زیست حفاظت کنیم اما از شما می‌خواهیم در حوزه پاسخگویی به استعلامات با دادن اختیارات و امکانات به مدیران استان این استان را با نگاه ویژه حمایت کنید.

وی بیان کرد: بعد از گذشت چند سال از انقلاب هنوز برخی از شهرستان‌ها از نعمت گاز طبیعی برخوردار نبوده که این مشکلی جدی برای این شهرستان‌ها و استان است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وجود 460 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان تصریح کرد: خشکسالی و عدم تعیین حداقل‌ها برای مرزنشین‌ها سبب کوچ مردمان این مناطق شده است و باید این موضوع مد نظر قرار گرفته شود.

استاندار خراسان جنوبی اظهارکرد: در حال حاضر 56 درصد اعتبارت استان اختصاص یافته است و بیش از نیمی از اعتبارات تملک و دارایی استان در بودجه سال 93 پیش‌بینی شده است و در خزانه استان موجود است.

انتهای پیام/ ب

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.